Story A or Story B?
Very well done my friend, very well done. So, afterall, you do have the mind to figure out what was going on back then. I wish you lots of luck.
You'll be needing it.
You'll be needing it.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
zeker A:)
1 decennium geledenIk vind zeker A!! B is ook goed maar liever A lijkt me meer grappiger snap je.
1 decennium geledenoooo verdomme..... wat een keuze....
1 decennium geledenStory A is wel mooi met familiebanden, ruzies en zo.
Story B gaat over Daniëls levens met Earlene, en daar ben ik ook nieuwsgierig naar, dus meer actie en alles....
Wat eens verschrikkelijke keuze, maar je zei zelf al dat je liever B ging schrijven, en dat lijkt me ook leuk, maar A is ook heel leuk.
Persoonlijk.... denk ik dat je bij B veel zal schrijven, en ook veel actie en inspiratie zou hebben, maar bij A heb ik meer met het verhaal.
Oke dan, ik heb nu al mijn gedachtes over jouw keuze hier neergezet (behalve dat ik het een verschrikkelijke keuze vindt!!)
Mijn keuze zal dan zijn...
...
..
.
B, aangezien ik toch wel zin heb in een verhaal waar ik denk dat je de beste hoofdstukken van zal schrijven, en hopelijk ook veel!!
xxxxxxx(H)
ik stem voor storie A
1 decennium geledenomdat ik ook erg benieuwd ben naar de rest van de familie
Ik kan niet kiezen!
1 decennium geledenIk denk B.
Maar A is ook leuk.
I don't know.