Foto bij 12) Edward

O, nee! Bella in gevaar! Hopelijk kunnen Edward en Jacob haar helpen.

Nee! Nee, nee, nee! Het kon niet, het mocht niet!
Ik had heel goed geweten dat dit eraan zat te komen, maar dit was te erg. Bella en Jacob Black zaten op dit moment in de auto te zoenen en ik deed er alles aan om het niet meer aan te moeten horen, maar Jacobs gedachten waren te luid en pas toen ik vijfentwintig kilometer verder was kon ik stoppen, maar dat deed ik niet omdat ik niet het risico wilde lopen om te draaien om hem te vermoorden. Plots kwam ik een geurspoor tegen. Vampier. Ik merkte dat het precies in de tegengestelde richting ging vanwaar ik gekomen was...
Bella!!!
Ik rende zo hard ik kon. Als ik maar niet te laat was.
Ik hoorde al snel zijn gedachten, hij was aan het jagen, daar was ik al bang voor. Ik zette nog een tandje bij, rende harder dan ooit te voren. Ik hoorde hem tegen Bella en Jacob praten en werd er alleen kwader van. Ik sprong een boom in en sprintte de laatste paar honderd meter door de bomen zodat ik hem kon bespringen. Ik hoorde dat hij de deur wilde open rukken om eerst Jacob's botten een voor een te breken en dan Bella...
"Nee!" schreeuwde ik. Ik sleurde hem van het dak en nam hem in een houdgreep.
"Je blijft van haar af!" gromde ik en wilde zijn hoofd eraf rukken, maar hij verast me en voor ik het goed en wel besefte waren we verwikkeld in een hevig tweegevecht. Ik probeerde me nu te concentreren, net was ik afgeleid geweest door woede en pijn. Nu focuste ik me.
Hij was een goede vechter, maar ik had het voordeel zijn gedachten te kunnen lezen. Plots hoorde ik een luide grom. Zowel de vampier - James - als ik keken even op en zagen Jacob Black naar voren springen en veranderen in een roest bruine wolf.
Ik wist dat hij mij wilde helpen James te verslaan en maakte gebruik van diens verbazing om hem weer in de houdgreep te nemen.
Jacob rende op ons af maar kwam toen slippend tot stilstand. Ik wist waarom, ik had Bella ook horen gillen en keek net als Jacob angstig in haar richting.

Reageer (1)

  • DROWNER

    VERDER!!!!!!!!
    Echt serieus!
    Nou ben ik echt super nieuwschierig heur :D
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen