Foto bij 9)Jacob

Ik hou van romantische scènes. Als jullie enkele van mijn andere verhalen hebben gelezen weten jullie dat natuurlijk al lang. Nu, hier komt de lieve, romantische en zachte Jacob Black.

Ik hield de deur voor haar open en ze stapte in. Terwijl ik om de auto heen liep bedacht ik me voor de zoveelste keer hoeveel alles meezat vanavond. Ik wilde een leuke bloem voor haar meebrengen en dan kom ik Kim tegen die alles over bloemen weet. Ze had me een witte anjer aangeraden. Die staat voor 'liefde en geluk' perfect voor een eerste date. Toen ik me afvroeg wat ik in hemelsnaam moest aantrekken - het klinkt heel meisjesachtig, maar jongens kunnen ook dat soort dillema's hebben - viel mijn oog net op een wit hemd en een spijkerbroek die perfect waren.
En Bella zag er zo fantastisch uit.
Ze had haar haren opgestoken en dat gaf haar iets elegant. En ze droeg de blauwe bloes die ze gisteren gewassen had en de strakke jeans die ze gisteren gekocht had. Die bloes stond haar heel mooi. Het benadrukte de kleur van haar huid en viel als water om haar lichaam.
Ik keek haar glimlachend aan.
"Daar gaan we dan." En ik startte de auto. De hele weg werd er weinig gesproken. We keken elkaar af en toe aan en op die momenten werd er zo veel meer gezegd dan in een lang gesprek.
Voor ik het goed en wel besefte waren we in Port Angeles en moest ik me concentreren op de weg.
Even later zaten we in de zaal. De reclame was nog bezig dus we konden nog even praten.
"Bedankt voor de uitnodiging," zei Bella. Ik haalde mijn schouders op.
"Ik ben blij dat je mee wilde. Je hebt geen flauw idee hoe zenuwachtig ik was." Bella keek me even aan. "O, ik heb denk ik wel een aardig goed idee."
Ik lachte en knikte toegefelijk. Toen ging het licht uit.

Reageer (1)

  • DROWNER

    En toen ging het licht uit ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen