8)Bella
zondag avond.
Ik keek naar mijn spiegelbeeld. Dit was me nog nooit overkomen.
Ik wist niet wat ik moest aantrekken!
Normaal nam ik zomaar wat. Zolang het lekker zat en er een beetje goed uitzag vond ik het prima.
Plots viel mijn oog op mijn blauwe bloes, ik had Jake er naar zien kijken toen ik hem in de kast hing. Volgens mij zou hij hem wel leuk vinden. Ik nam vervolgens mijn nieuwe spijkerbroek en bekeek tevreden het resultaat.
Ik had er vanmorgen een eeuwigheid over gedaan om mijn haar een beetje onder controle te krijgen. Echt een goede dag voor een bad-hair-day.
Nu zag het er tenminste weer wat toonbaar uit.
Zou ik het opsteken? Ik knikte tegen mezelf.
Eerst in een staart en dan hoog opspelden. Zo zag het er wel goed uit.
Ik haalde diep adem. Jake was gisterenavond naar La Puch vertrokken en kon me nu elk moment ophalen.
Ik keek ongeduldig naar buiten. Daar! Zijn auto!
Ik rende naar beneden en bleef onderaan de trap staan. Ik besefte nog net op tijd dat het vreemd over zou komen als ik de deur zo uit kwam stormen. Ik wachtte (on)geduldig tot hij aanbelde en liep toen zo rustig als ik kon naar de deur. Ik deed met een quasi elegant gebaar de deur open. Jake zag er goed uit. Hij droeg een wit hemd en een zwarte jeans.
Ook hij nam me goed in zich op.
"Je ziet er erg mooi uit Bella," zei hij. Ik keek verlegen weg.
"Dank je, jij ook." Vanachter zijn rug haalde hij een witte anjer die hij in mijn haar stak.
"Een mooie bloem voor een mooie dame," zei hij. Zijn stem was intens. Hij nam mijn hand en kuste de rug. Toen bood hij mij zijn arm aan.
"Zullen we?" Ik knikte nam de regenjas die ik gisteren gekocht had van de kapstok, trok hem aan en stak mijn arm door de zijne.
Reageer (2)
Een mooie bloem voor een mooie dame :D
1 decennium geledenSnelverder
1 decennium geleden