NCIS , Harry Potter en Alice in wonderland
Deze ochtend kwam er een dringend telefoontje binnen bij NCIS. Er was een lijk gevonden op het kasteel van zwijnenstijn. Gibbs en zijn team haastten zich er naar toe.....
zwijnestein
GIBBS
McGee! Bel eens naar Duckey en Palmer vraag waar ze zitten. Ja, baas. DINozzo en Ziva jullie gaan met mij mee naar het lijk kijken. Ik klopte op de reusachtige deur. Een oude man met een lange baard van hier tot in tokyo hete ons welkom. " Goedendag ik ben Albus Perkamentus het schoolhoofd." Bij het horen van die naam krijg Tony de slappelach en daar op volgde een tik op het achterhoofd door Gibbs. " Ik zal u naar onze terreinknecht Hagerid, hij toont u waar het lijk is." Dank u zei Ziva. Hagerid een grootte reus bracht hen naar de toren van Ravenklauw. Daar lag een man met oranje haar, een bleek gelaad en een rare hoed op. In tussen tijd was Duckey aangekomen. Zo zo ik denk dat ik deze stumper onthoofd is zei duck met een frons op zijn voor hoofd. Wel nee! zei een meisje die in een donker hoekje stond. halo, ik ben Loena Leeflang. Die man die daar is de Hoedenmaker, zij hoofd komt soms los. Gebruik maar wat lijm dan komt het weer hged. Wacht, wacht zei McGee in schok: dat kan toch niet, is hij dus niet dood en zijn we hier voor niets. of hij dood is weet ik niet. vraag het hem zelf. Ik stond te staren naar de hoofdloze clown.
Hagerid vond dit maar al te leuk om ons te zien staren naar de dood of levende hoedenmaken....
Er zijn nog geen reacties.