Foto bij 104. Should we toast for a great first date?

Het spijt me zo dat ik jullie zo erg blijf verwaarlozen!!! En voor dit korte hoofdstuk, maar ik ga vanavond of morgen een nieuw hoofdstuk posten! Ow! En ik heb dit moeten schijven op school aangezien mijn moeder nu conputerverslaafd is XD

Anyway...
Enjoy!!

Olette stapte in iets dat tikte en het schommelde een beetje. Ze had nog steeds niet door wat ze gingen doen maar ze vertrouwde Theodoor er maar op. Hij vroeg haar te gaan zitten en dat deed ze. Theodoor kwam met een plof tegenover haar zitten en ze voelde dat de grond onder haar nog meer begon te schommelen met als gevolg dat ze water hoorde. 'Hmmm... Zeg Theodoor, waarom doet de grond zo raar en hoor ik water?' Theodoor kon het niet laten om te grinniken. Ze had het overduidelijk niet door. 'Dat zie je zo wel.'
Een paar minuten begon Olette weer te twijfelen. Ze voelde nog steeds de grond bewegen. 'Weet je zeker dat er niets aan de hand is? Zeg me nou niet dat ze octopus uit het meer op hol is geslagen, op de grond stampt en mensen met water zit te bekogelen! Zo niet, spijt het me als ik de octopus heb beledigd.' Theodoor grinnikte. 'Nee, het is niet de octopus. Wacht nog heel even.' Ze knikte. Nog geen minuut later stopt het geluid. 'Je mag je blinddoek afdoen Olette.' Ze maakte de knoop van de blinddoek los en knipperde een paar keer toen ze rond keek. 'Oow... We zaten te varen... Dat wist ik wel, denk ik...' Ze keek naar Theodoor die moeite deed om niet te lachen. 'Ja, ha ha. Je mag wel gewoon lachen hoor.' Zei ze sarcastisch. Ze keek naar het tafeltje tussen hun in. 'Ow... Ik denk dat ik het nu wel snap. Een dinner op een bootje in het meer bij kaarslicht. Oké, dat is echt lief.' Theodoor kreeg een lichte bloos op zijn wangen. 'Ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden.' Ze knikte. 'Waarom zou ik het niet leuk vinden? Waarschijnlijk vind bijna iedereen zoiets leuk.' Hij pakte een fles dat naast hem zat. 'Wat is dat?' Theodoor trok de fles eraf. 'Boterbier.' Hij pakte haar glas en schonk er wat van in. 'Aangezien we net al wat hebben gegeten heb ik wat lekkers mee genomen.' Hij pakte een bord waar een taart op stond met de tekst: "Voor de liefste persoon ter wereld". 'Wie is dat dan?' Vroeg ze. Theodoor kon het niet meer inhouden en schoot in de lach. 'Jij slimpie.' Grinnikte hij toen hij minder begon te lachen. 'Ow... Aahw, dat is zo lief!' Ze pakte de mes en sneed de taart. Vervolgens deed ze een stuk op Theodoor's bord en haar bord. 'Nog één vraagje, heb jij dit gemaakt?' Theodoor schudde zijn hoofd. 'De huiselfen hebben het gedaan.' Ze gaf een zucht van opluchting. 'Oké, want ik weet dat jij niet ze geweldig ben in de keuken.' Theodoor lachte en nam hefde zijn glas. 'Zullen we toasten op een goede eerste date?' Olette knikte en deed hetzelfde als Theodoor. Maar de glazen raakte elkaar nooit, want toen ging het allemaal mis.

Kudo? Reactie?

Reageer (3)

  • xKimberley24

    Ik vind dat het bootje moet omkantelen xD
    EN NEE BOB JE MAG JONGE KOPPELTJES NIET STOREN. Oprotten of ik gooi je uit t bootje :D
    Wat het ook mag zijn dat hen stoort xD

    1 decennium geleden
  • Lpayno

    Omg, hahah Olette toch :'3

    1 decennium geleden
  • Mathiii

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    wat ging mis??????????????
    verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen