0.9 Eve.
Na een nachtje goed geslapen te hebben word ik wakker door de wekker. Normaal zou ik 'm nog 3x indrukken en rustig wakker worden, maar vandaag niet. Ik spring uit bed, en neem meteen een douche, de manier om goed wakker te worden. In de douche dwalen m'n gedachten af naar Niall. Hij was lief gisteren, heel lief. Hoe hij naar me luisterde, nog nooit heeft iemand zo goed naar me geluisterd, behalve mama natuurlijk. Ik wilde nog even met haar praten, en haar vertellen over Niall. Ik weet zeker dat ze 'm aardig zou vinden, en blij voor me zal zijn. Ik zet de douche uit, en loop naar m'n kledingkast. Ik trek m'n witte broek uit de kast, en een zwart/grijs gestreept jurkje. Ik weet nog, dat ik een keer thuis kwam van het shoppen met Liv, en dat mam dit setje het mooist vond. Ik loop naar de badkamer, en poets de beslagen spiegel schoon. Gauw doe ik wat make-up op, en föhn m'n haar droog. Ik zie op m'n wekker dat het 10 voor 8 is. Niall komt me zo halen. Gauw loop ik de trap af, en trek m'n schoenen aan die voor de verwarming staan. In de keuken doe ik het ligt aan, en smeer ik een boterham. Ik loop naar de woonkamer en zet de tv aan. geïnteresseerd uit verveling blijf ik hangen bij MTV. 'en hier zijn ze dan, Liam, Harry, Louis, Zayn en Niall, One directon! O MY FACKING GOD! dat kan toch niet, ik knijp mezelf in m'n arm. Is dat de Niall die naast me zat gisteren? Wow! hij is gewoon famous. Ik glimlach, en staar naar de tv. Wel vet schattig, hoe hij daar staat, en wat een prachtige stem. Ik denk dat ik me maar geen illusies moet maken. Niall is beroemd, honderduizenden meisjes zou hij kunnen uitkiezen, waarom zou hij dan verliefd worden op mij? Mischien is de klik die we hadden giseren gewoon een verbeelding. Mischien doet hij alleen zo aardig omdat hij me zielig vind. Ik heb echt veel om over na te denken nu.
&& maike1Dx haha, ik kom niet uit braband! eigenlijk het tegenovergestelde, de achterhoek -,- gelderland dusss. x
Reageer (3)
<333
1 decennium geledenhaha sorry dan:P
1 decennium geledenja het leek een beetje op de manier waarop je schreef:P
niet dat het erg is ofzo ik kom zelf uit brabant haha
sorrysorrysorry dan:P
maar nog steeds een leuk verhaal
Snel verder!!
xxx
Wauw, wat leuk! Zie nu pas dat je al 5 abo's hebt Ga zo door meid!
1 decennium geleden