* €Hoofdstuk25,-
teehee dat is mijn tekening van niall en noah... sorry voor the roughness
ASDFGHJKL; NOOOOO 2x OPGESLAGEN MOET IK WEER OVERNIEUW SCHRIJVEN D;<
keep up the blue hearts <3
¥£$#%+= 8D
Ik vind Harry's PoV het beste op dit moment... Dus yea!
ASDFGHJKL; NOOOOO 2x OPGESLAGEN MOET IK WEER OVERNIEUW SCHRIJVEN D;<
keep up the blue hearts <3
¥£$#%+= 8D
Ik vind Harry's PoV het beste op dit moment... Dus yea!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Word maar snel wakker nialler Harry needs ya! Please laat dit verhaal goed aflopen :') would mean the world haha snel verder!
1 decennium geleden@lilarrziall bahahaha uit de kast komen die is echt geniaal schat xd.
1 decennium geledennoooo niall mag niet in coma raken, welke gek maakt zo'n fout, aaaargh ik zou waarschijnlijk allang die kast uit gesprongen zijn en haar hebben aangevallen:$ OMG nu komt hij straks uit de kast letterlijk en figuurlijkxD en die is al zooow oud maar ik ben nu ook echt humorloos!!
1 decennium geledendus Niall moet even wakker worden anders ga ik die dokter mee helpen, dan gooi ik gewoon een beker ijskoud water in zijn gezicht en dan houd ik een grote dikke hamburger voor zijn neus en waai ik die geur in zijn gezicht en dan moet hij wel wakker worden!!
snel verder!