Together we are fà ckin' fà mous [(1)]
Inspiratie heerste dus heb ik een neiuwe serie gemaakt ^^
Love it or
Gaat uu'h een reactie laten?
Tuurlijk (I love ù x3)
Neej ( just Fàck Off Biàtch)
the Beginning
Deel 1
"waarom laten ze me toch gewoon niet met rust?" "ze zijn bezorgd om je, dat weet je maar al te goed..." ik zucht een keer. "ik wordt overmorgen 18 dus dan ben ik toch al volwassen? ik kan mijn eigen leven echt wel leiden hoor..." "misschien moet je even met hen praten..." "praten helpt niet, ik heb het al zoveel geprobeerd en ze luisteren gewoon niet naar me... ze zijn altijd te druk bezig met andere dingen. volgens mij weten ze niet eens dat ik hun dochter ben!" "tuurlijk weten ze dat wel! het zijn je ouders hallow!!" "ik ga even wandelen ofzo, ik heb frisse lucht nodig" "okej dan Elisa. tot later..." "tot later Ilse" ik hang op en trek mijn all stars aan. ik loop naar de voordeur en open ze. ik stap buiten en een koude wind speelt met mijn haren, hier kan ik echt van genieten... voor ik de deur wil sluiten hoor ik mijn moeder nog ergens vaag "waar ga je heen" roepen maar ik trek de voordeur dicht en loop de stoep op. ik stap door en word hier en daar een xje naagefloten door jongens maar ik negeer het gewoon. het is altijd hetzelfde met hen...ze willen alleen maar sex! ik stap stevig door tot aan het park. het is een eindje weg van het dorp waar ik woon dus is er nooit veel volk. en vandaag zeker niet want het mooie weer waarvan ik gisteren nog zo happy was, is helemaal verdwenen. een koude wind nam het over van het lichte briesje van gisteren en de wolken overheersen de zon. er hangt onweer in de lucht, dat kan ik gewoon voelen. ik loop naar het einde van het parkje en zet me neer op het grasveld naast de vijver. dat is mijn plaatsje geworden. ik zet me met mijn rug tegen de boom en denk aan wat er daarstrax gebeurd was.
ik open mijn mailbox en zie dat ik een mail heb van de wedstrijd.
geachte, we vonden uw ingezongen nummer zeer mooi. uw stem klonk zeer helder en we zijn ervan overtuigd van uw kwaliteiten. u mag aanstaande maandag komen voor de auditie. prettige dag, de let's sing jury
ik sprong een gat in de lucht en stormde de trappen af. "Mama!! papa!! ik mag maandag naar de auditie gaan van let 's sing!! dit kan mijn doorbraak worden als ik dit win!!" normale ouders zouden blij zijn, de mijne niet dus..."je zou beter een job zoeken met toekomst, waarbij je geld verdient!" begon mijn moeder. "en die artiesten wereld is niets voor jou! vol drugs en al die shit!" voegde mijn vader eraan toe. "jij gaat niet naar die auditie en daarmee gedaan!" was het laatste wat ze zeiden en ze verlieten de woonkamer. de enig persoon waarbij ik terecht kon was toen mijn nicht, Ilse. en dat gesprek verliep al een beetje beter dan dat met mijn ouders.
Reageer (6)
Whaaaa! leuk begin! (: Snel verder
1 decennium geledenxx <33.
snel verder ajb!
1 decennium geledenXx
Zeker van dat Ilse u zus niet is?!
1 decennium geledenhaha! (A)
Snel verdaah!
x
Aaaahh; Ellenbby!
1 decennium geledenHij's zoo goed hea
Verderverderverder
Hvj <33.
als ik ouder was zou ik inderdaad tevreden zijn!!
1 decennium geledensuper begin, sne verder!!