Foto bij Chapter 9

“I want to go to milkshake city!” riep Niall toen we net buiten waren. “Niall! I just had breakfast..” “Awh, Janie please. I want to go milkshake city so badly.” En hij keek me met puppyoogjes en een pruillipje aan en aangezien ik dat bij Niall, dus wel bij andere mensen, niet kon weerstaan moest ik wel instemmen. “Okay, Okay, we’ll go to milkshake city.” “Yeah, I love you Jane.” En hij trok me in een knuffel. Zo liepen we dus naar milkshake city. De jongens bestelden wat en toen was het mijn beurt. “Oh gosh, you guys seriously have too many flavours. You know what. Just surprise me”, zei ik glimlachend. Uiteindelijk kreeg ik de Galaxy Cookie Crumble. Niall wilde per se voor mij betalen, omdat hij me meegesleurd had naar milkshake city. “Are we going to drink it here, or are we going to take it with us?” vroeg Liam. “TAKE IT WITH US! So we have more time for shopping”, riep Louis enthousiast. “Shopping?” vroeg ik. “Yes, shopping my beloved Jane and we’re gonna pay for you.” Louis keek me met een demonstratief gezicht aan. Ik schoot in de lach van het zag er gewoon weg lachwekkend uit.
Tot het middageten hadden we gewinkeld. De jongens hadden me een jurkje, een broek en een geweldig shirt gegeven. Ik had alsnog geprotesteerd, maar ze hadden Niall gewoon ingezet als wapen tegen me.
“Guys, can we eat at nandos please?” Kon die jongen nou nergens anders over praten? “I’m with Niall, I’ve always wanted to go to nandos, but unfortunately they don’t have nandos in the Netherlands.” “Nandos, it is”, zei Zayn en zo gingen we op weg naar nandos. Harry hielt zich de hele dag al een beetje afzijdig en ik vermoedde dat er meer aan de hand was dan vermoeidheid in combinatie met fans aangezien we er nog niet zo heel veel gezien hadden, de jongens liepen namelijk met een zonnebril rond en hadden hun muts over hun hoofd getrokken. De paar fans die we tegen waren gekomen waren erg aardig en gilde eigenlijk niet. Ze keken mij wel een beetje vreemd aan en sommigen jaloers, maar dat was het dan ook wel.

Reageer (2)

  • Catching

    Verder <3

    1 decennium geleden
  • Istina

    Je schrijft geweldig, keep on going this way! Je doet het echt heel goed, het is echt leuk. En ik kan me best voorstellen dat ze Niall als wapen inzetten, want niemand kan die ogen weerstaan haha. =)
    Snel verder, alsjeblieft. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen