"wat gaan we doen??" vroeg je. "ehm...geen idee x')" jullie dachten zo een hele tijd na. "IK WEET HET ;D" roep je plots. "vertel ;D" "we gaan....een film kijken ;D" zeg je trots. "perfect idee ^^ maar welke??"

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • xIIvy

    Allee!:O
    Meend gij dat?!:O
    Dat gij morgen geen quiz'en ga maken!!:O:(
    Ikke dan nog meer down morgen!!:@:(
    Snel verdaah!!
    Ivy x.

    1 decennium geleden
  • Charlotje

    Ooch; lieve schat. Ik stuur u duizend sms'jes (als mijn gsm teminste wilt meewerken :S) & Ik ga aan u denke ; en wete ik schreeuw wel es u naam tijdens die hun optrede x'D; da ge ook aanwezig zijt xD. && Ik lieft u heel erg hard !!
    Maak morgen toch maar een quiz; Ookal zijde down; Ik ga u wel opbeure ffzo.
    Wete 's ochtends om 10u gade zo een berichtje krijge met; 'Wij staan hier in de 'rije' , de deure gaan maar ope binnen een uur en ik heb het koud.' en dan om 11u gade een krijge met 'OmgOmgOmg; we zijn eindelijk binne (danku stomme security) en nu gaan we ons naar voren begeven en alle wanneB's wegduwen.' en dan om 12u gade een krijge met 'Omg; ik vind Milow maar niets' ofwel 'Milow's wel nog goed hea xD' ; en dan om 13.30u ffzo dan gade een krijge met 'OMG ZORNIK IS ANA DE BEURT! WIOEWIOE <3.' en dan om 16u krijgde een met 'OMG LIEFORD TOKIO HOTEL WAS ZO ONGELOFELIJK GOEE. EN GEIL ENAL; EN TOM DIE VROEG NAAR U WANT JA IK HAD U NAAM GEROEPE. MA IK STUUR U NOG ALLE FOTO'S (ma nu kunde geen meer krijge van James Blunt want mijn batterije hebben het begeven op het einde van TH!)
    En dan krijgde rond 19u een met ' Omg; ik gooii sebiet echt ene tomaat tege James Blunt dieje zijn kop hea!' En dan gade gij moeten lache; en dan zijde minder down enaal!
    IKLIEFTUULIEFJE! <3.

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    snel verder(flower)(H)(K)

    1 decennium geleden
  • AutumnLeaves

    WEITER BITTE!
    Ze zijn super!!
    Geeft niet dat er morgen geen komen.
    Ik ga btw ook niet naar wb.
    Scheisse.
    Ik heb wel zin, maar ja..

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen