Foto bij 7. Huiswerk en sport

1 november 2011

Ik pak glazen en een pak drinken en zet het op tafel. We gaan met zijn allen aan tafel zitten. Aiden pakt een pak koekjes. We eten en drinken wat en dan splitsen we ons al snel op.
Ik ga naar mijn kamer.
Ik heb een hele grote kamer. Aan mijn kamer kan je zien dat ik niet een echt meisje meisje ben. Er hangen verschillende foto's waarop ik net een wedstrijd heb gehad van mijn sport. Ik zit op honkbal, voetbal, volleybal, mountainbiken, turnen, zwemmen, hardlopen, streetdance, stijldansen, boksen, karate, taekwondo en tennis. Voor alle sporten heb ik prijzen behaald, behalve voor streetdance dat is ook iets waaraan ik net begonnen ben. Het klinkt onwaarschijnlijk dat iemand van 16 voor zoveel sporten al wedstrijden heeft gedaan en daarvoor ook al wedstrijden heeft gewonnen. Maar het ging ook niet altijd makkelijk. Toch bleef ik altijd volhouden en daardoor ben ik best wel goed in de sporten die ik doe. Met karate, taekwondo, boksen en stijldansen zou ik aan echte grote wedstrijden kunnen meedoen.
Ik doe snel mijn huiswerk. Ik heb niet erg veel huiswerk, maar het kan ook zijn dat ik de helft gewoon niet weet.
Dan kleed ik me om en ga naar Brody.
“Ga je mee hardlopen?” vraag ik. Maar ik zie dat Brody al klaar staat.
Brody doet ook aan hardlopen. Hij heeft nooit wedstrijden gedaan. Maar we lopen meestal samen. Bovendien is het nu wel handig omdat ik de weg niet echt goed weet.
Ik doe mijn schoenen even goed vast en we gaan naar buiten. Tijdens het rennen praten we niet. We luisteren ook geen muziek, we genieten gewoon van de stilte. Ten minste dat doe ik.
Na een half uurtje op goed tempo rennen zijn we weer thuis. Ik ga direct door naar mijn kamer, daar ga ik wat turn oefeningen doen. Ook boks ik tegen mijn boksbal. Ik doe wat karate en taekwondo oefeningen.
Dan kleed ik me weer om en loop naar de garage. Ik haal mijn mountainbike uit de garage en ga mountainbiken. Als ik bij het strand kom, doe ik mijn kleding verder uit want mijn bikini had ik al onder mijn kleding aangetrokken. Dan loop ik de zee in en zwem een stuk. Het water is koud, maar ik moet in conditie blijven, dus ik moet zwemmen. En aangezien er niet echt een zwembad in de buurt is moet ik het zo doen.
Nora en Sophie doen ook wel aan een sport maar niet erg intensief. Ik kan mezelf wel eens aardig gespierd noemen. Maar Nora en Sophie zijn gewoon echt slank. Nora tennist wel eens met mij en Sophie volleybalt wel eens met mij. Aiden bokst wel eens tegen mij, maar hij vind het nooit zo leuk als ik hem inmaak, dus vaak boks ik niet tegen hem. Eerst was ik minder goed dan Aiden, maar op een gegeven moment ging ik meer lessen volgen en werd ik dus beter. Aiden heeft ook nooit aan wedstrijden gedaan.
Ik zwem tot ik iemand hoor roepen. Ik kijk om en zie dat ik een eindje van het strand ben. Ik zwem snel terug. Binnen een minuut sta ik weer op het strand.
“Destiny. Ben je gek geworden?” vraagt Jacob terwijl hij mij bezorgd aankijkt. Hij geeft me mijn handdoek aan. Terwijl hij mijn handdoek aangeeft gaat zijn blik over mijn lichaam.
“Volgens mij ben ik niet gek geworden. Hoezo?” zeg ik want ik snap niet wat hij nou bedoelt.
“Je gaat toch niet in dit weer zwemmen?!” zegt hij helemaal verbijsterd dat ik dat zelf niet snap.
“Nou eigenlijk wel. Wat is daar mis mee dan?” zeg ik want ik snap hem nog steeds niet.
“Het water is waarschijnlijk net iets boven nul. Weet je wel hoe ziek je kan worden?” zegt hij helemaal verbijsterd omdat ik het nog niet snap.
“Ik word niet ziek. Nou ik ga doei.” terwijl we aan het praten waren heb ik me droog gewreven. Ik trek mijn kleren weer aan. Volgens mij heeft hij mijn tatoeages niet opgemerkt, dat zou een meevaller zijn. Ik stap op mijn mountainbike. Ik mountainbike snel naar huis. Want ik weet dat ik onder de douche moet. Dan moet ik stretchen en dan kan ik weer rustig doen, anders ben ik morgen waarschijnlijk ziek en heb ik spierpijn.
Als ik thuiskom zie ik dat Nora al bezig is met het eten. Ik zet mijn mountainbike snel in de garage en ren naar boven om snel te douchen. Daarna stretch ik. Daar neem ik mijn tijd voor, want ik weet dat als ik dat te snel doe ik alsnog spierpijn heb morgen.
Als ik klaar ben met stretchen loop ik naar beneden. De rest zit al aan tafel te eten. Ik wordt direct geïrriteerd.
Ik had nog even bodylotion opgedaan, maar dat had ik ook na het eten kunnen doen. Maar ze roepen me niet eens. Het is toch om gek van te worden?!?!
Als ik klaar ben met eten stop ik mijn bord in de vaatwasser en loop naar boven. Als ik in mijn kamer ben doe ik nog wat voetbal oefeningen. Ook doe ik nog wat honkbal oefeningen.
Al snel is het donker dus ik doe mijn gordijnen dicht. Dan is het tien uur.
Dus ik doe mijn kleren uit en ga voor de spiegel staan. Mijn spieren zien er goed uit, ze zijn niet te dik, niet te slap, onder kleding vallen ze nauwelijks op. Mijn ogen glijden over mijn hele lichaam.
Ik heb een tatoeage op mijn rechter bovenarm. Het is een yin en yang teken in de vorm van een hartje. Die heb ik genomen toen alles goed was. Aiden en Sophie en Brody en Nora hadden net laten weten dat ze wat hadden. Ik vond het goed zo iedereen was blij. Ik had mijn sport en zij hadden elkaar. Na een wedstrijd ben ik toen naar zo'n tatoeage zetter gegaan en heb de tatoeage genomen. Ik ben dagen daarna bij vriendinnen blijven slapen. Toen de plek bijna geen pijn meer deed ben ik naar huis gegaan. Mijn ouders kregen de schrik van hun leven, maar ze vonden het een mooi teken, dus het was goed.
Ook heb ik een tatoeage op mijn linkerkant van mijn ribbenkast. Een bijzonder hart. Ik heb de tatoeage genomen toen ze de regel nog niet hadden opgesteld, maar mijn vader net weg was gegaan. Ik heb het niet eens verzwegen die keer. Ik kwam gewoon met verband om thuis, er werden geen vragen gesteld. Maar het was ook nauwelijks zichtbaar, mijn shirt zat erover heen. Volgens mij weten ze eigenlijk nog steeds niet dat ik die tatoeage heb.
Ik doe mijn pyjama aan en stap ik bed. Ik heb een tweepersoonsbed. Soms denk ik dat mijn moeder zoveel dingen voor me koopt om goed te maken dat ze niet zoveel interesse in me toont. Ze heeft wel kinderen geadopteerd, maar eigenlijk het enige wat ze hun bezorgt is een dak boven het hoofd, eten, drinken, en een beetje geld.
Na een tijdje piekeren val ik in slaap.

Reageer (3)

  • Released

    Ik zou echt dood zijn!!!!!!

    1 decennium geleden
  • liefmeisjex

    leuk!!!!
    snel verder!!!!
    wrm al die sporten op 1 dag????
    xxx

    1 decennium geleden
  • fruityelixer

    oooh super leuk (lol) dat ze zoveel sporten op één dag kan doen :O ik zou denken dat je dan na een dag dood neer zou vallen xD snel verder! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen