Foto bij Tweeëntwintig

(:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • HorrorxHoran

    ‘Soms heb ik het gevoel dat pap met Ron getrouwd zou zijn als Hermione er niet was geweest.’

    nee die zouden al na 3 dagen elkaar uitgemoord hebben. ook al zijn ze hele goede vrienden

    1 decennium geleden
  • Garcia

    Vind je manier van schrijven echt leuk!

    1 decennium geleden
  • Frodo

    Ik vind het echt geweldig hoe je het oorspronkelijke verhaal van Harry Potter mixt met jouw eigen verhaal! Harry en Ron blijven nog steeds beste vrienden, net zoals J.K Rowling het wilde en toch zorg je ervoor dat de zoon van 'The chosen one' verliefd wordt op de zoon van de vijand van 'the chosen one' (ja deze zin trekt op niks, maar je snapt hem wel ^^ )
    Ik heb net 5 hoofdstukken achter elkaar gelezen en ik kan er gewoon niet genoeg van krijgen :9~
    Dus... laat ons niet in verwachting en schrijf snel verder, a.u.b (:

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Nice!

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Ik krijg de indruk dat ik team-Elly zou moeten zijn, omdat ze niet te vertrouwen is en je haar waarschijnlijk ook niet zou moeten vertrouwen, omdat ze dat vertrouwen weer gaat schenden. Ik begin haar nu al als voornaamste hoofdverdachte vooraan te zetten voor dingen die nog niet eens gebeurd zijn, ik ben erg :'D Maar ik heb wel geleerd dat "daders" meestal in het begin van het verhaal onopvallend geïntroduceerd, waarop de verhaallijn een totaal andere wending krijgt, je wordt langzaam afgeleid van de oorspronkelijke hint en op het moment dat de hoofdpersoon zich dat realiseert komt het bekende dat-had-ik-kunnen-weten-gevoel opspelen. :3 Waar ik dit op baseer? Het feit dat mijn gedachten andere vormen aannemen in de nacht, mijn kennis over de meeste korte verhalen en het feit dat ik me awesome en superslim voel omdat ik voor het eerst een hele aflevering van Sherlock kan volgen.

    En nu wil ik moar. Ik begin zijn arrogante en egoïstische trekken over te nemen. (cat)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen