Eindelijk weer een hoofdstuk!;)

'Hé Leah, Jacob zei dat ik Paul hier kon vinden.' zei ik vriendelijk. Ze bekeek me van top tot teen. 'Ja, Seth en Paul zijn even naar de winkel. Ze zullen zo terug zijn, kom binnen.' Ze mocht me niet. Haar woorden waren vriendelijk, maar ze straalde een en al vijandigheid uit. Leah liep de woonkamer in en ging op een stoel zitten. Ik ging tegenover haar op de bank zitten. Paul had me laatst verteld wat er tussen haar en Sem was gebeurd. Ik had het gevoel dat ik er iets over moest zeggen. Paul had me gewaarschuwd om het niet te doen. Maar zoals gewoonlijk kon ik m'n mond niet houden. 'Rot voor je.' Ze keek me raar aan. 'Wat er tussen jou en Sem is gebeurd.' legde ik verder uit. Ze keek weg toen ik dat gezegd hoet. 'Sem is gewoon een klootzak.'zei ik. Ze grinnikte. 'Ik wou dat ik dat kon zeggen.'Ik keek haar onbegrijpelijk aan. 'Ik wil ze wel haten maar Emily is de aardigste persoon die ik ooit heb ontmoet en ik hou nog steeds van Sem. Geen wonder dat het voortbestemd is dat ze bij elkaar zijn. Ze zijn allebei perfect.' Vertelde ze verder. 'Ik snap wat je voelt Leah, maar Sem is verre van perfect.' Ze lachtte. 'Je vindt hem niet aardig. Iedereen vindt hem aardig.' Ik grijnsde. 'Tja, je kan niet alles hebben.' We giechelde samen. Op dat moment kwamen Seth en Paul binnengewandeld.
'Hé schatje. Wat doe jij hier?' vroeg Paul. 'Wachten op jou.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen