Bella P.O.V

"Renesmee.", zei ik. Een normaal iemand zou roepen, maar dat was niet nodig, want ze kwam al naar beneden. "Ja mam?" "Wat heb jij precies tegen Maggie gezegd?', vroeg ik. "De waarheid." "Wat?" "De waarheid. Seth is met haar in geprent." "Dan zijn het nog steeds jouw zaken niet jongedame." "Waar is ze dan?" "Geen idee, maar in de buurt van wolven, want Alice kan haar niet zien. Renesmee, je moet je niet met zoiets bemoeien. Je snapt toch wel dat het moeilijk is voor Seth?" Ze keek me spijtig aan. "Ja mam.", zei ze. "Nou, ik ga kijken of ik kan vinden waar ze uithangt. Ga jij nou maar naar het strand met Jake, das al heel lang geleden." "Oké." Ze liep weg en ik zuchtte. Soms is ze echt heel impulsief. Nou ja, tijd om te kijken waar Maggie uithangt.

Mijn vermoede klopte. Ik liep langs de rivier en hoorde op gegeven moment Maggie's stem. Ze zat te praten met Embry, Quil en Collin. Plotseling hoor ik Sam. "Ben je hier nu nog?" Jezus, die gast moest echt iets aan zijn humeur doen. "Ja, ik ben er nog. Maar vertel eens Sam: waarom heb je mij niet vermoordt net?" Soms was ze eng. Zo klonk zo lief en tegelijkertijd zo uitdagend. Best gemeen. "Dan krijgen we ruzie met de Cullens." Waarschijnlijk wel. Goh, wat kent hij ons goed zeg. "Je liegt Sam, ben je dat soms vergeten?" Waar had zij het over?
"Seth zou dood gaan." De pack verdween en Maggie keek ze verbaasd na. "Hij spoort niet, waar heeft hij het over?", mompelde ze. "Renesmee had het je toch vertelt?", zei ik. "Hey Bella.", zegt Maggie. "Ja, ik weet dat, maar dat kan niet. Ze horen mensen als wij te vermoorden, niet mee te trouwen en voor eeuwig samen zijn. Ik heb wel wat beters te doen." "Oh ja joh?", lachte ik. Ik kon zien dat ze loog. "Als je mens was zou je blozen." "Oké, en wat dan nog? Zeg me dat ik ongelijk heb en meen het." "Oké, je hebt ongelijk.", zei ik. "Whatever. Ik zie ej nog wel Bella." "Waar ga je heen?" "Nog even jagen en dan weet ik niet." "Kom gewoon mee terug. Please?" Ze keek me verbaasd aan. "Ik volg je niet. Ik kan een enorme bitch zijn en alsnog willen jullie dat ik bij jullie familie kom?" "Ja, het is weer eens wat anders dan Emmett die het grappig vind om de afstandsbediening te verstoppen.", lachte ik. "Hij heeft zeker niks beters te doen?"

Reageer (1)

  • Released

    mooi(H)(H)(H)
    snel verderxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen