Foto bij ~16~

nog een hoofdstukje. Please laat een comment achter en vertel me wat je van mijn verhaal vind.. I like to know.

Zayn Malik

“Wow this is crazy.” Hoorde ik Harry zeggen tussen het gegil van al deze meisjes door. We konden niet eens een koffie halen of we werden al ‘aangevallen’ door fans. Natuurlijk hou ik van de fans want zonder hun zouden we nooit zover gekomen zijn, maar op dit soort moment wilde ik gewoon rustig bij de Starbucks een koffie kunnen halen. “Just ordered our coffee’s.” zei Liam die alleen over het bestellen al 10 minuten had gedaan omdat er de hele tijd meisjes met ons op de foto wilde. Ik was eindelijk met alle meisjes op de foto gegaan, nouja dat dacht ik want toen kwam er weer een nieuwe aan. “Can I please have a picture?” vroeg ze, en het zou een beetje raar zijn als ik nee zou zeggen, ookal wilde ik heel graag weg uit de Starbucks en terug naar de studio. “Sure babe, what’s your name? Vroeg ik omdat ik zag dat ze helemaal blij was. Ze zei dat ze Kate heette en dat ons ontmoeten zoveel voor haar betekende, eigenlijk zeiden bijna alle fans dat.

Toen Harry en Liam eindelijk ook met iedereen op de foto waren geweest konden we eindelijk weer terug naar de studio gaan. “ When we were in that Starbucks I thought I saw Colette, but I’m probably wrong.” Zei Harry terwijl we terug liepen. “It was that girl.” Hij wees naar twee meisjes, het ene meisje was net nog binnen geweest, Kate was haar naam dacht ik me te herinneren. Het andere meisje kon ik niet zien was ze stond met haar rug naar ons toe. Ik snapte wat Harry bedoelde, ze had ongeveer hetzelfde haar en haar postuur was ook ongeveer hetzelfde, maar het kon Colette toch niet zijn. Dat zou te toevallig zijn, ze woonde dan nu misschien wel in Londen, of misschien ook niet want we hadden nooit meer contact gehad, maar deze stad was zo groot dat je nooit iemand toevallig tegenkwam. “I don’t think it’s her.”zei ik tegen Harry. “Why are you even saying you think you saw her? You know how I feel about her, and you also know that she didn’t wanted me.” Zei ik geiriteerd. “Sorry, I thought you already putted her out of your mind.” Zei Harry een beetje geschrokken van mijn reactie. “Have you actually ever texted her since she left to London?” vroeg Liam. “Why would I she didn’t really mind saying goodbye to me. I really liked her but she just didn’t felt the same about me, that was pretty clear to me. I’m not gonna text her.” Ik wilde dat dit gesprek zo snel mogelijk stopte, en het liefste nu. “Hiiiiiiiiiiiiiiii” was de begroeting van Louis toen we de studio weer binnenstapte. Dankje Louis, dacht ik bij mezelf, nu was het gesprek over Colette in iedere geval gestopt.

Reageer (1)

  • liesjee16

    Aaaaahhw het moet snel weer goedkomen tussen Zayn en Colette!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen