Klein stukje,

Als we opstijgen zet ik mijn MP3 aan, en zet Little Mix op. Ik zat eens te zoeken op YouTube en opeens kwam ik bij hun. Wat kunnen ze mooi zingen ! Was mijn eerste reactie. Ik pak mijn boek : Wacht op Mij heette het boek, ik vond het wel een mooi boek maar ik had wel betere gelezen. Ik had al vanaf het begin toen ik het vliegtuig instapte het gevoel dat ik bekeken werd. Ik snapte dat ook wel, een puber die nog gewoon naar school moet zat nu alleen in een vliegtuig die naar Londen ging. Maar ze wisten niet dat ik een vakantie kreeg van me ouders omdat ik altijd voor mijn dochter zorgde. Ik zag een dikke oude vieze kerel naar me toe lopen, ik zag dat naast mij nog een plek vrij was. Ik kruisde mijn vingers voor dat die vieze oude dikke kerel niet naast mij ging zitten, dat was het laatste waar ik zin had. Maar nee hoor, die kerel loopt naar me toe en vraagt : 'Mag ik er even langs ?'. Ik knikte en zei de hele vlucht niks tegen die kerel. Ik zag dat die kerel een paar keer naar mijn borsten keek. Ik dacht echt : Kerel, DONDER TOCH OP ! Misschien ben jij 2x zo oud als mij, en als je wist dat ik een dochter heb, zou jij niet meer naar mijn borsten kijken.
Ik trok mijn tshirt omhoog als hij niet keek, en volgens mij snapte hij de hint, maar toch keek hij nog een keer. WAT WAS IK BLIJ TOEN WE LANDEN. Niet alleen dat ik van die vent afwas maar ook omdat ik in Londen was. Ik stopte mijn boek in de tas, mijn MP3 liet ik nog even in, vooral omdat Moments er op kwam. Ik liep zodra het mocht, het vliegtuig uit. Zodra ik bij de koffers was, begon de hel ! Welke koffer was nou van mij ? Er leken zoveel koffers op die van mij.. Is deze hem ? Nee. Deze ? Nee. Deze dan ? Ja, Lang leve de kleine Hello Kitty sticker. Ik til hem van de rolband af. Langzaam loop ik het vliegveld uit, en jahoor het regent. Eigelijk moest ik er wel om lachen. Ik loop langzaam naar de stoep en na een tijdje hou ik een taxi tegen, of hoe je dat noemde. Ik ga niet helemaal naar de andere kant van Londen lopen, want daar was het hotel waar mijn ouders een kamer voor mij hadden gereserveerd. Ik stap de taxi in, en net voordat ik mijn deur wil dicht slaan, hoor ik de andere deur. Is er nou gewoon iemand bij mij in de taxi gesprongen. Ik begin al heel boos te kijken, maar als ik omkijk verdwijnt die boze blik. Het is gewoon Louis, Louis Tomlinson uit One Direction, Een natte Louis Tomlinson uit One Direction. Zijn mond staat open, hij wilt praten. Maar het leek net alsof er niks uit kon komen. Maar uiteindelijk begint hij te praten.'Is het goed als we samen deze taxi nemen ?' vroeg hij lief.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen