Foto bij Chapter 5.

Sorry dat jullie zo lang hebben gewacht ):
Voor jullie geduld post ik 2 hoofdstukjes <3


I hope you enjoy <3

Draco POV

Potter’s gestaar wekte niet alleen bij mij irritaties op. Ook Blaise ergerde zich eraan.
Kon hij niet ergens anders heen kijken? Alsof Blaise mijn gedachtes kon lezen zei hij lollig ‘’Pff als Potter niet stopt met staren zit er niks anders op,’ Dan moet ik hem ook een taartje in zijn gezicht gaan gooien’’. De andere Slytherins om ons heen proestte het weer uit van het lachen. Waarop Blaise een triomfantelijke grijns op zijn gezicht toverende.

Blaise zijn grijns verdween echter snel. Verbaasd keek ik hem aan en zag dat hij langzaam rood werd en van schaamte maar naar zijn bord begon te staren.

‘’Dray’’? zei een zoete stem.
Ik zette mijn beste grijns op en draaide me snel op. ‘ja’? zei ik.
Twee mooie twinkelende ogen keken me oprecht aan. ‘’Ik heb iets voor je’’. Met haar kleine hand ging ze naar de zak van haar gewaad en haalde daar een kleine envelop uit. Die ze vervolgens met twinkelende ogen mijn handen in duwde. Nog voordat ik reageren kon draaide ze zich al weer om en liep elegant weg.

Nog na kijkend voel ik hoe iemand de envelop uit m’n handen trekt. ‘’Waarom krijgt onze lieve Dray een envelop van dat mooie meisje’’? zei Blaise, zwaaiend met de envelop en een grijns van hier tot Tokio. ‘’Geef hier’’ sneer ik , terwijl ik de envelop terug probeer te veroveren. ‘’Eens kijken wat die lieftallige dame jou te zeggen heeft’’ zei Blaise grijnzend. Ik zie hoe hij de envelop probeert te openen, maar dan schiet me iets te binnen.

‘’Kijk uit Blaise! Het is Pansy met een taartje!’’ Gil ik wijzend naar een plek achter Blaise. Ik zie hoe Blaise snel een van de taartjes op tafel pakt en zich verwoed omdraait. Behendig pak ik de envelop uit Blaise zijn andere hand en zeg grijnzend ‘’Het was leuk om met jullie te hebben ontbeten, maar ik moet er nu helaas van door’’. Renend verlaat ik de Great Hall en blijf om het hoekje even staan. Omdat?

“Malfoy! Wacht maar! Brult Blaise.

Daarom. Nog steeds grijnzend loop ik verder. Naar een plek waar ik alleen kan zijn.

Eenmaal daar kijk ik eens beter naar de envelop die ik nog steeds vast had. Het was een groene envelop en met zilveren sierende letters stond er Dray op. Met ingehouden adem maakte ik de envelop open.

Dray,

Vanavond om klokslag 10 uur op de 7de verdieping.

Xxx K

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen