Five
Sorry voor het korte stukje
Zal de volgende wat langer maken
*Zoey Miller
Het begon buiten te schemeren rond zevenen.
We hadden een halfuur geleden een pizza besteld bij een van de dwergdorpjes in de buurt.
De dag hadden we besteed aan elkaar beter leren kennen.
We hadden zelfs een tijdje een zelfverzonnen spel gespeeld waar we elkaar om de beurt een vraag stelden. Het spel werkte helemaal niet logisch en iedereen verzon er zijn eigen regls voor.
Voor mij was het leren kennen vrij goed geslaagd, ik had allemaal dingen over de jongens ontdekt. Zelfs over Liam had ik enkele nieuwe ontdekkingen gedaan.
Ariana had niet gelogen, ze wist echt ALLES over hen.
Zo wist ze dat Niall van Nandos hield, Harry van katten, Zayn's favoriete film was Grease, Louis kon jongleren, Harry vond meisjes die lachten aantrekkelijk (opeens begreep ik waarom ze al de hele dag zat te lachen om alles), Zayn heeft een ochtendhumeur en zo kon ze nog wel even verdergaan.
Het was onschuldig en iedereen kon ermee lachen tot ze vertelde dat Harry's favoriete onderbroek zijn groene boxershort is, gevolgd door een oorverdovende stilte.
Toen we het gesprek na een tijdje opnieuw herpakten kwamen we al snel op het onderwerp liefde.
'Dus... Vertel eens wat over Trevor?' begon Liam nadat we hadden gepraat over onze favoriete romantische films (Voor mij The Notebook, voor Liam... tja... Transformers).
Ik kreeg een lichte kleur op mijn wangen.
'Hij is geboren in Australie, erg sportief. Hij doet aan rugby en voetbal en...' Ik aarzelde even. Zou ik dat echt aan mijn neef en zijn vrienden vertellen?
'Hij is ongelofelijk knap!' Grinnikte ik.
Ik had meteen spijt dat ik hem dat had verteld. Ik hield van Liam maar hij kon soms erg beschermend doen, alsof hij mijn vader is.
Ik had echter A al gezegd, als ik nu over iets anders begon zou dat opvallen.
Ariana zag mijn uitdrukking en lachtte. Om het nog wat erger te maken deed ze er nog een schepje bovenop.
'Dat is nog vrij zwakjes uitgedrukt naar wat ik eerder van je gehoord hebt... Je zei dat hij een soort van mengeling tussen Brad Pitt en Orlando Bloom is en raasde dan een half uur door over hoe hot hij wel niet is...' Zei ze met een gemene grijns op haar gezicht.
Oh nee, dat had ze toch niet echt gezegd, hé?
Ik voelde hoe mijn wangen rood werden en iedereen me grinnikend aan keek. Op mijn beurt keek ik even vernietigend naar Ariana. Het was weer zo typisch van haar om dat te zeggen.
Liam trok zijn wenkbrauwen op en grinnikte even.
'Daar gaat het onschuldige beeld dat ik van je had,' lachtte hij.
Reageer (1)
hahaha Transformers als romantische film
7 jaar geleden