Foto bij 8.0

Deel 8!

'Eh, hi ik ben Harry!' zei Harry vriendelijk.
'Boy,' antwoordde Boy.
'Ja ehm, jongens ik zie jullie in de klas. Boy kom!' Me diep schamend liep ik met Boy de school in. Hij meldde zich bij de balie.
'Hi, ik ben Boy van Straaten. Ik ben nieuw,' zei hij terwijl hij nonchalant tegen de balie aan leunde. Al snel was Boy klaar.
'Ambi, ik red me nu wel hoor!' deelde Boy me mee met zijn rooster wapperend. Ik knikte en wilde opgelucht weglopen toen Boy me over mijn hoofd aaide alsof ik een klein kind was. Ja hij was wel een kop groter, maar hij bleef een jaar jonger. Ik liep naar mijn les toen Niall me inhaalde en me vragend aankeek. Ik probeerde hem te negeren. Hij nam naast me plaats in de klas.
Na een blokuur wiskunde, een starende Niall en brandende blikken in mijn rug van de andere jongens ging de bel. Eindelijk! Ik snelde naar de kantine met de jongens op mijn hielen. Ik ging aan een tafel zitten, terwijl Harry, Niall en Louis tegelijk tegenover me probeerde te zitten. Ik keek ze fronsend aan en toen iedereen eindelijk fatsoenlijk zat begon Harry.
'Wie is die Boy nou?' vroeg hij nieuwsgierig.
'Is het je vriendje?' grijnsde Zayn.
'Nee, dat kan niet,' beantwoorde Niall zijn vraag.
'En waarom niet?' vroeg Louis hem.
Samen met de jongens keek ik Niall afwachtend aan.
'Omdat ze dezelfde achternaam hebben,' mompelde Niall die met een rood hoofd naar beneden keek.
'Heel goed blonde vriend!' hoorde ik een stem me zeggen: Boy.
'Is hij... je broer?' vroeg Louis met grote ogen.
'Zo zou ik het niet willen noemen,' grijnsde Boy. 'Jij wel Ambie?'
Ik keek hem vol vuur aan, mijn lippen stijf op elkaar drukkend. Hoe durfde hij?
'Aaah, je vind het toch niet erg dat mama besloot mij mee te nemen hier naartoe? Het is tenslotte je eigen schuld!' ging Boy verder.
'Jij vieze culebra!' siste ik hem half in het Spaans toe. Ik zag hoe de ogen van de jongens nog groter werden.
'Waarom ga je trouwens niet ergens anders zitten. Die meiden daar zouden er geen problemen mee hebben als je bij ze ging zitten!' beet ik hem toe terwijl ik naar een groep giechelende meiden wees die telkens naar Boy keken.
'O I will, cucaracha!' gromde hij en liet zo ook even een Spaans woord vallen. Vijf paar ogen keken me vragend aan.

Reageer (1)

  • Heals

    Hopelijk ga je weer snel verder met dit verhaal want je kan ziek (Hahaha kwam opeens in me op) goed schrijven
    En het verhaal is super leuk!!!
    Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen