Foto bij 7.0

Nieuw hoofdstuk!
Hope you like it!
Please, let me know!<3

Ik kreunde. Dit was vreselijk: mijn stem werd ruw afgekapt en wel door het geschreeuw van Boy. Mijn kamerdeur vloog open. Damn ik wilde een deur met een slot.
'Ambeeeeer!'
'Wat?' kreunde ik.
'Ik moet met jou mee naar school vandaag!'
Nog een kreun verliet mijn mond.
'Ja ja,' bracht ik uit en verliet met tegenzin mijn warme bed.
'En nu moet je maken dat je mijn kamer uit komt!' zei ik tegen Boy terwijl ik tegen zijn gespierde lijf duwde.
'Ik ga al. Ik kan jouw hoofd zo toch even niet zien!' grinnikte hij en wees naar mijn uitgelopen make-up, dat ik gister vergeten was af te halen.
'Moet je naar jouw afrokapsel kijken,' mompelde ik nog terwijl Boy de gang op liep. Ik stond voor mijn kledingkast en besloot een dunne skinny jeans aant te doen met een strak paars met wit gestreept shirt met een V-hals. Ik deed mijn make-up goed en liep naar mijn bureau waar mijn stapel schoolboeken op lagen. Ik keek op mijn rooster en pakte de boeken die ik voor vandaag nodig zou hebben. Zodra ik de boeken weg pakte zag ik een fotolijstje staan. Voorzichtig pakte ik hem op. De lijst was van slangenleer: uit Afrika. Ik bekeek de foto: Ik zat samen met Boy op een stoel. Beide drukte we een bal tegen ons aan en lachte vrolijk naar de camera. Vroeger.
'Boy, schiet op!' riep ik onder aan de trap.
Boy kwam de trap af rennen. Zijn spieren waren duidelijk te zien onder zijn witte shirt. Zijn gespierde armen kwamen uit de korte mouwen en zijn shirt zat strak op zijn brede schouders en borstkas.
'Let's go Ambi Bambi!'
Ik schudde mijn hoofd en stapte naar buiten. Ik hees mijn schooltas over mijn shouder, terwijl Boy nonchalant naast me slenterde. Ik kon een glimlach niet onderdrukken toen we langs de plek liepen waar Harry en ik elkaar voor het eerst zagen. Harry. Zijn leuke krullen, zijn ogen, zijn stem. Harry.
'Amber!'
Ik keek op toen ik mijn naam hoorde in combinatie met die stem. Ik zag dat we al bij school waren aangekomen en hoe Harry vrolijk op me af huppelde. Hij gaf me een knuffel en de andere jongens volgden zijn voorbeeld. Niall schonk me een van zijn schattige glimlachjes.
'Zo, je hebt het hier al behoorlijk naar je zin zie ik. Je hebt zelfs al een gangbang gevormd Ambie?' schamperde Boy.
Ik keek hem kwaad aan, maar zweeg...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen