Three
*Zoey Miller
Na een halfuurtje door de kronkelende weggetjes in het bos te gaan kwamen we uiteindelijk uit aan een grote open plek met een groot meer dat omring werd door een klein strand en daarachter het bos.
Aan de overkant stond aan het water een houten bungalow.
het geheel zag er erg romantisch uit.
Ariana parkeerde de auto naast een klein zwart busje.
'Hij is er al,' merkte ik op.
'Nee, denk je?' Antwoordde Ariana sarcastisch.
Ik rolde even met mijn ogen en opende de kofferbak om er mijn koffers uit te halen.
Ik had er twee, Ariana had er dubbel zo veel en het was eigenlijk een wonder dat we alles in de auto hadden gekregen.
Ik liet Ariana maar zelf sukkelen met haar bagage en sleepte mijn eigen twee koffers naar het huisje.
Ik kwam aan bij de trap en sleurde mijn koffers omhoog tot ik uiteindelijk bij de voordeur aankwam.
met een klap liet ik mijn koffers vallen en klopte op de deur.
Binnen werd het rumoerig en er klonken voetstappen.
De deur werd opengedaan. 'Liam!' Ik vloog hem om de nek en knuffelde hem stevig.
'Zoey!' vervolgde hij. Hij knuffelde met terug en keek over mijn schouder naar Ariana die met haar koffers zeulde.
Ik liet hem los en draaide me om, om ook naar haar te kijken.
Ik moest lachen met haar pogingen om ze alle vier tegelijk mee te nemen.
'Waar is Trevor?' vroeg Liam.
'Oh? Heb ik dat niet verteld? Hij komt pas over 4 dagen. Hij kwam vanonchtend namelijk pas terug van Griekenland met zijn familie.'
Liam knikte, papkte een van mijn koffers en bracht die naar binnen.
Ik volgde zijn voorbeeld.
Het huisje was vrij ruim. Het leek vanbinnen
een beetje op zo'n strandhuis dat je huurde.
Ik opende de deur naar de woonkamer en zag tot mijn verbazing 4 jongens zitten die overeind veerden toen ik binnenkwam.
Het was even stil. Ik keek ze een voor een aan.
'En, euhm... Jullie zijn?' De jongens keken mij al even verbaasd aan als ik hen.
'Ken je ons niet? Wij zijn-,' zei een jongen met kort blond haar.
'Oh ja, die jongens van de boyband waar Liam in zit,' besefte ik.
'Die boyband?' vroeg een van de jongens.
'Ja dat, wat doen jullie hier?'
Liam draaide zich opnieuw naar me om. 'Misschien ben ik dat vergeten te vertellen. Achja. dan vertel ik het nu wel: Mijn vrienden komen ook mee.'
Reageer (1)
Ik zou het wel weten als 1D in hetzelfde huis als mij zit
7 jaar geleden