•003
Alice Emily Faith
Mijn koffer rol ik naar de taxi. Dan loop ik weer terug naar binnen om mijn tas te pakken. Als ik door de gang loop, check ik mijn kleren nog eens in de spiegel. Ik loop de woonkamer is.
"Je vader zit al in de taxi." Mijn moeder loopt op me af. Stevig knuffel ik haar. Mijn zusje trekt aan m'n hand. Ik druk nog een kus op mijn moeders wang en laat haar dan los. Ik til mijn zusje op en knuffel ook haar. "Ik ga je missen." fluister ik in haar oortje.
"Maar je gaat ons wel bellen, he?!" zegt mijn moeder en ik grinnik. "Natuurlijk!" Ik zet mijn zusje weer op de grond en zwaai als ik de deur uitloop. Ik trek de deur achter me dicht en stap de taxi in.
Mijn vader is in gesprek met de chauffeur. Zuchtend kijk ik uit het raam. Dan voel ik iets trillen in mijn broekzak. Ik pak mijn blackberry en bekijk het sms'je van m'n beste vriendin; 'Sgat, veel plezier in groenland!! xx Hailey' Een glimlach komt op mijn gezicht en ik open twitter.
'In de taxi.. Groenland, here I come (: ' tweet ik. Meteen krijg ik een aantal reacties. Ik heb niet veel zin om ze te beantwoorden en pak mijn oortjes uit m'n tas. De eerste klanken van m'n lievelingsliedje van One Direction klinken in mijn oren. Glimlachend kijk ik uit het raam. En mijn gedachten zakken weg naar de knappe jongens van One Direction.
Er zijn nog geen reacties.