•002
Niall Horan
Uitgeput laat ik me op de bank vallen. Ook de andere gooiden zich neer in de woonkamer. We zijn net terug van een interview en fotosessie en waren de hele dag onderweg.
"Pfff, I really need a vacation!" zucht Louis.
Ik knik instemmend. "Me too!"
Louis kijkt me aan en ik snap wat hij bedoelt. Allebei beginnen we geheimzinnig te glimlachen. Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe Zayn van Louis naar mij kijkt en weer terug. "O, no!" Hij springt op van de zitzak.
Langzaam staat Liam op. "I think it's a good idea..."
Louis en ik knikken. "Just a week. A little break." Ook Harry ziet het voordeel ervan in.
Louis Tomlinson
Omdat ik de oudste ben, ben ik aangewezen om de vakantie de plannen. Gisteren heb ik Simon al gebeld en hij vond het een goed idee. Nu zit ik achter de computer. "GUYS!!!" schreeuw ik zo hard als ik kan.
Bijna meteen staan ze naast me. "What's the matter?" Liam kijkt naar het beeldscherm.
"Where do we want to go?" bedenkelijk staar ik naar het beeldscherm.
"Not to Ireland!" ik schiet in de lach, maar Niall kijkt serieus.
"Okay, that's clear. Not to Ireland. But I really want to go to Greenland." Ik draai mijn stoel en kijk naar de jongens. Niemand lijkt er bezwaar tegen te hebben.
"I think Greenland is great!" Zayn is eindelijk overtuigd dat een vakantie een goed idee is.
"Okee!" Ik draai me weer terug naar het beeldscherm en de anderen kijken mee terwijl ik de reis boek.
Er zijn nog geen reacties.