Foto bij Proloog; nieuw leven...

De zon stond in het oosten.
Een kleine zonnestraal viel over de grond van het hutje.
Een schreeuw en dan gehuil.
Voor het eerst zag Julliëtte -een klein meisje met grote grijze ogen- het levenslicht.
Klaar voor een leven vol problemen?

Met dank aan Ladylit voor de foto!!

"Ik hou van je, Julliëtte." Tranen stroomden over Julliëttes wangen. Haar enige zus, de enige familie die ze nog had, ging voor meer dan 8 manen naar de Rivierval. Vreselijk lang dus...

Dit verhaal gaat over Julliëtte, een meisje dat op haar 8ste al wie haar dierbaar is verliest. Ze zwerft rond in de bossen, en komt uitgeput en graatmager in een bosdorp terecht. WoodenPlace, het kleine dorp, telt net iets minder dan 20 inwoners. Weinig dus. Maar Julliëte wilt iets doen met haar leven. Iets groots. Maar hoe maak je iets van je leven als je in een dorpje leeft? Dan nog in een enorm woud, waar buiten de bewoners niemand is...
Lukt het Julliëtte om haar droom na te jagen?
En overleeft ze de oorlog?


De middeleeuwen, een prachtige tijd om over te schrijven!! Ook bij dit verhaal kies ik een een stukje avontuur, op een bedje van drama en een vleugje romantiek. Heerlijk leesvoer dus!

Happy Newyear!
en laat iets achter ( Kudo, reactie, abo?! )(dance)

Reageer (5)

  • NEWgirlS

    snel verder please superbenieuwd

    1 decennium geleden
  • Phrase

    :)

    1 decennium geleden
  • Phrase

    ik denk dat ik vandaag verderschrijf!:-)

    1 decennium geleden
  • Phrase

    Wel, ik zit in de problemen...
    ik ben nogal inspiratieloos! :(:(

    1 decennium geleden
  • Anhysbys

    Abo. :]
    Ik ben benieuwd.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen