Foto bij ||OO7||

Jasmine Lauren Watson
'Lauren, wakker worden. We zijn er.' Twee zachte handen schudden me door elkaar. Ik open mijn ogen en kijk Liam aan. Hij glimlacht en ik glimlach terug. Wait, ik glimlach terug? Ik kijk naar buiten waar drie jongens Louis enthousiast aan het begroeten zijn. Ik wou dat ik zulke vrienden heb maar dat zal wel nooit gebeuren. Liam en ik stappen uit en al snel ondergaat Liam dezelfde begroeting. 'Lads, Dit is Lauren. Lauren, dit zijn Zayn, Niall en Harry.' Ik knik. 'Guys, I'm starving!' Roept er een. Niall, druk, eet veel, komt uit Ierland waardoor ik hem al het leukst vind, had lieve tanden maar heeft nu een beugel. Ja, Ik heb de Video diaries gekeken. Ik wou toch weten met wie ik een tijd lang op tour moest en het aan Liam vragen vertikte ik. 'Me to.' Harry, Hem vond ik het leukst toen ik de video diaries zag maar dat is minder geworden toen ik de roddels over hem en een of andere Carol las ofzo. Nouja eigenlijk heb ik meer iets tegen haar aangezien het best wel pervers is maar dat hij haar gewoon laat zeggen dat hun fans kinderachtig zijn vind ik gemeen. De fans hebben hun groot gemaakt. 'We eten wel wat in de auto.' Zayn, rust type, rookt, grappig. Ik weet niet veel van hem want zoveel zegt hij niet. 'Gaan jullie weer weg' Vraag ik. Oke, dat klonk mischien iets te hoopvol. Verward kijken ze me aan. 'Nee, Lauren. We gaan naar de dierentuin.' Grinnikt Liam. 'We? Als in jullie en-' 'Ja, jij gaat ook mee.' Ik zucht en trek Liam een beetje van hun weg. 'Moet dat?' sis ik. 'Dat moet.' 'Liam, je weet dat ik mensen haat!' Hij trekt zijn wenkbrauw op. 'Nah, ik haat mensen niet maar wel om mensen te leren kennen.' Hij legt zijn hand op mijn schouders. 'Lauren, Ik weet dat je het leuk gaat vinden.' Boos schud ik zijn hand weg. 'Je weet helemaal niks van mij, Liam. Helemaal niks!'


Wat is ze toch weer lief.
Alvast een Happy newyear, guys.
Reactie's?
x

Reageer (4)

  • Istina

    Wow, ik kan de liefde die van het scherm afspat gewoon niet bevatten. Het is zó ontzettend ontroerend, ik moet er gewoon een traantje van wegpinken. voel het sarcasme. Nja, een gelukkig nieuwjaar toegewenst *knuffel* Snel verder. <3

    1 decennium geleden
  • Bagnall

    snel verder<33

    1 decennium geleden
  • philtatos

    happy new year too <3333

    1 decennium geleden
  • MalikMayniac

    Happy New Year <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen