Hoofdstuk 81
'Je hebt een afspraak bij Perkamentus.' Waren zijn laatste woorden toen Sneep een zwaai met zijn mantel maakte en weg liep.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Wow! Wat een mooi verhaal is dit!! Ik heb hem echt in 1 keer uit gelezen... Jaja, daarom plaats ik deze reactie ook om kwart over 1.... Faaaaaaaal!!
1 decennium geledenSnel verder gaan en natuurlijk neem ik meteen een Abo!!
Liefs,
Aj. Die was hard.
1 decennium geledenEigenlijk had Snape het haar moeten vertellen. Al is het wel ergens te verstaan dat hij het niet deed. Maar zij had hem wel over haar moeder kunnen vragen. Dat zou ik toch gedaan hebben. Ze heeft het recht om het te weten. Als ze dat had gedaan, ging hij misschien wel verteld hebben dat hij haar biologische vader niet was, of misschien toch niet.
-Oké, ik wordt vaag met mijn misschien reacties-
Happy New Year
de waarheid kan hard zijn zielige Lousia okeey joepie dat het alleen maar een nieuw begin is eigenlijk.echt!! misschien de volgende hoofdstuk als einde??? vet snel verder dan weet ik het einde:)
1 decennium geledendaar zou het ook best aan kunnen liggen ja....
1 decennium geledenik vraag me ook wel eens af wat Perkie doet in zijn vrije tijd. Hij ijsbeert in ieder geval wel veel. (Harry Potter en de gevangene van Askaban; Als Gred en Feorge Harry de sluipwegwijzer geven)
En dan POEF! Weet je de waarheid...
Zal hard aankomen voor Louisa.
snel verder!