Part 8.4 - Do you want to be my girlfriend?
Met een grijns kijk ik naar Louis die tegenover me aan de ontbijt tafel zit. Hij kijkt op dezelfde manier terug en eet zijn boterham op. Ik slaak een vermoeide zucht en sta op. Ik loop de trap op naar boven en pak wat spullen om vervolgens de badkamer in te vluchten. Gister hadden we een concert in Duitsland. Het was echt geweldig, iedereen deed geweldig mee.
Ik leg mijn spullen op de wastafel en draai de kraan aan. Ik kleed me uit en stap onder de warme stralen water in de douche cabine. Ik sluit genietend mijn ogen en ga met mijn hand door mijn ondertussen natte haren. Ik doe wat zeep op mijn hand en was mijn haar.
Wanneer ik klaar ben en me heb afgedroogd loop ik naar de slaapkamer en laat me op bed vallen. Ik hoor hoe iemand binnen komt en ik til mijn hoofd iets op, om te zien wie het is. Ik grijns wanneer ik zie dat het Louis is. “Hee.” Zeg ik en ga recht op zitten, maar word al snel door Louis terug naar achter geduwd. Hij komt op mijn schoot zitten en drukt zijn lippen op die van mij. Ik grijns en sla mijn armen rond zijn nek. Waarom was hij ook al weer zo
geweldig?
Die avond zit ik verveeld beneden op de bank te wachten. Louis had gezegd dat ik hier moest wachten tot hij me riep. Hij moest iets doen of zo? Ik kijk verveeld naar de televisie die op Spongebob staat. Ik zap verder naar MTV en beweeg een beetje mee met het ritme van de muziek, ook al ken ik het niet. Na een halfuur roept Louis me eindelijk. Ik sta op en zet de televisie uit. snel loop ik de trap op en ga de kamer in waar ik verwacht dat Louis zit, maar toch niet.. Waar zit hij dan? Ik kijk in de gang alle kamers rond. Mijn blik valt op de badkamer deur waar ik wat beweging zie. Ik loop erop af en open de deur. Louis staat met enkel een handdoek rond zijn middel midden in de badkamer, met zijn rug naar me toe. Ik grijns en loop op de tippen van mijn tenen naar hem toe en sla mijn armen rond zijn nek. Ik druk een kus in zijn nek en merk hoe hij kippenvel krijgt. Ik grinnik. Dan valt het me pas op hoe het hier eruit ziet. Met open mond staar ik de badkamer rond. Overal op de grond staan kaarsen en het bad is gevuld met heet water, waar damp vanaf komt. Het licht is gedempt en op het einde van het bad staat een dienblad met bad eendjes. Ik grijns en loop er heen. Ik pak een bad eendje die ik leuk vind en houd het omhoog. “Kijk dit ben jij.” Zeg ik en giechel zacht. Louis grijnst en pakt een licht roze bad eendje en houdt die ook omhoog. “en dit ben jij.”
fluistert hij in mijn oor.
“Laten we in bad gaan.” Fluistert hij weer in mijn oor. Ik knik langzaam en trek mijn shirt over mijn hoofd. Ik zie hoe Louis wacht tot ik ook in mijn slipje enkel sta. Beide trekken we tegelijk het laatste stuk stof van ons weg en bekijken elkaar. Ik loop onzeker naar het bad toe en stap in het dampende water.
“Ik wil je iets vragen.” Zegt Louis en speelt wat met het sop, wat op het water drijft. “Vraag maar.” Zeg ik en blaas wat sop van mijn hand af. “Wil je.. mijn meisje zijn?” Ik kijk hem met grote ogen aan en knik. Ik buig me naar hem toe en druk mijn lippen op die van hem. “Dat wil ik heel graag.” Fluister ik na een lange zoen. Louis grijnst en trekt me bij hem op schoot.
GELUKKIG NIEUWJAAAR
Reageer (6)
dit verhaal is super lief <3.. net helemaal gelezen hihi <3
1 decennium geledenAwh, so cute hea.
1 decennium geledenSnel verder.
oehoehoehh
1 decennium geledengelukkig nieuwjaar! C:
Awwwwwh, snel verder <3
1 decennium geledenEn Eva moet ook naar Londen gaan, op een of
andere manier!
<'3
1 decennium geleden