Thirtynine.
Mijn mama vind dat ik aan Superfans moet meedoen (een programma in belgië)
Omdat ik te verslaafd ben aan One Direction ;o
De conducteur floot maar ik wou mijn Fred niet loslaten... Hermelien worstelde me uit zijn armen en liet ke nog toe hem een kus te geven daarna sleepte ze mee de trein in. Vrolijk zwaaiden we naar elkaar. Marcel en Loena kwamen bij ons zitten, de hele zeg bleef Loena doorbabbelen overde kreukelhoornige snottifanten waar ze naar opzoek was gegaan met haar vadee, Marcel was blij aan het praten over zijn nieuwe plant. Ik aaide Bob rustig over zijn hoofdje terwijl Ron hard snurkte.
De trein stopte en we sprongen in een karretje.
Maandag, opstaan, aankleden, ontbijt, gedaanteverwisseling, vogeltjes in lepels moeten veranderen maar mijn bank vol hebben liggen met lepel alleen is de vogel niet veranderd, blokuur verweer tegen de zwarte kunsten en erover nadenken of Sneep bang zou zijn van shampoo, studieuur l, wat lachen aan het meer en jennen met Ronald en Harry, LUNCH! Een uurtje waarzeggerij en dan oude Runen. De dag afsluiten met uur toverdranken. Twee uur naar de bib met Hermelien en dan diner. Een uur of drie in de leerlingenkamer zitten en dan mijn bed in.
Dinsdag verliep niet veel anderser. Opstaan, aankleden, ontbijt, ruziemaken met Malfidus, Parkinson een mep verkopen en dan blokuur sla- geschiedenis van de toverkunst en een uur gedaanteverwisselingen, een toets waarik niks van snapte, en studieuur+ lunch. Vier uur Sneep, twee uur als vervanging gan slakhoorn en een uur studie en een uur verweer tegen zwarte kunsten. Het lukte niemand, behalve hermelien, om iemand aan te vallen zinder de spreuk hardop te zeggen...Naar het zwerkbal training kijken en dineren.
Reageer (8)
Nu ga ik lezen:
1 decennium geledenYAAAAAAAHHHHHHHHHHHAYAYAYAYAY~!! Even een reactie plaatsen omdat er een hoofdstukje is!
1 decennium geledenoeeeeeeeeee
1 decennium geledenI love 1D to
mijn broer loopt me steeds er mee te plagen omdat ik louis en niall de leukst vind van hun dus dan zegt hij steeds als ik ergens heen ga
"gaat u voor miss horan" of"wilt u misschien een wortel,miss tomlinson"
zo irritant
snel verder