One
*Liam Payne
'Zalig, echt!' riep Zayn uit.
'Geweldig!' vervolgde Louis.
De rest mompelde enthousiast mee en de jongens begonnen met elkaar te overleggen. Ik keek tevreden naar hen. Ik had getwijfeld of ze er enthousiast over zouden zijn, het was namelijk wel in the middle of nowhere.
'Oké, er is wel iets dat jullie misschien moeten weten...' zei ik zacht alsof ik hoopte dat ze dat niet eens zouden horen.
'Wel, hier komt het addertje onder het gras,' zuchtte Niall.
'Het was ook te mooi om waar te zijn.'
Niall zat onderuitgezakt in de sofa en keek me doordringend aan.
'Nee, het is niets ergs of iets dat ons plezier kan vergallen of zo,' mompelde ik. 'Het is gewoon dat ik van mijn ouders enkel naar de bungalow mag als ik mijn nichtjes meeneem.'
Harry keek me even opgelucht aan, net als de rest, maar fronste daarna zijn wenkbrauwen. 'Je nichtjes? Oké. Eén vraagje: hoe oud zijn ze? Ik ben namelijk niet van plan om de hele zomer voor babysitter te spelen.'
Ik begon te lachen bij de gedachte van Harry die op hen babysitte.
'Maak je geen zorgen,' lachte ik. 'Je zult niet op ze moeten passen. Niet dat het je ook zou lukken, hoor. Ze zijn nogal... sterk van karakter,' besloot ik. Dat was misschien nog zwakjes uitgedrukt.
Zoey was de brave van de twee maar desalniettemin geen katje om zonder handschoen aan te pakken. Ariana was de oudste van de twee met haar zeventien jaar, een jaar ouder dan Zoey.
Ze was familie van me en ik kon niet over haar klagen, ik hield van haar natuurlijk, maar ze was een beetje verwend, brutaal en trok zich niets aan van anderen. Ariana deed altijd haar eigen zin.
Als ze iets deed, deed ze dat meestal doordacht en op een manier waarop alles in haar voordeel werkte. Ze had lef en nam geen blad voor de mond. Toch was Ariana de slechtste niet als je haar leerde kennen. Je moest gewoon de stamina hebben om haar te leren kennen.
Ik haalde mijn GSM uit mijn broekzak en begon wat toetsen in te drukken op zoek naar een foto.
'Tada!' riep ik toen ik vond waar ik naar zocht. Ik draaide mijn GSM om naar de rest.
De vier jongens bogen zich naar het schermpje toe om het beter te zien.
Op de foto stond ik in het midden met een shirt met korte mouwen en een zonnebril met naast me twee meiden.
'Dat is Ariana.' Ik wees op de meest linker.
Ze had een grote zonnebril op en een roze jurk aan. Ze had blond haar dat warrig in een lange staart was gebonden.
'En Zoey.' Ik wees op de andere meid.
Zoey was iets korter dan haar zus en had lichtbruin haar dat nog nat was en vol hing met zand. Ze had donkerbruine ogen die ze op de foto tot spleetjes kneep tegen de zon. Ze droeg een zwarte bikini en kwam duidelijk net uit het water.
'Daar wil ik wel op babysitten,' grijnsde Zayn.
'Kan ik een kopie van die foto krijgen voor op mijn kamer?' gniffelde Harry waarna iedereen begon te lachen.
Iedereen behalve ik. Een beetje gepikeerd vergrendelde ik mijn GSM waardoor het beeld zwart werd en stopte hem daarna terug in mijn zak.
'Zelfs voor jullie onbereikbaar,' zei ik vervolgens.
'Hoezo?' vroeg Louis.
'Wel... Ariana is een erg moeilijk mens. En Zoey heeft een vriend,' reageerde ik.
'Oooooh...' riepen de jongens teleurgesteld in koor.
Reageer (2)
Wauw die foto ! <3
1 decennium geledenLove it ♥
love the pic!!!!
1 decennium geleden