Chapter thirteen.
Gehaast holde Audrey en ik naar boven. Nadat we hadden afgerekend bij Nando's waren we vertrokken om mijn spullen te gaan halen.
"Hurry!" jaagde Audrey. Zuchtend greep ik mijn weekendtas onder mijn bed vandaan en ritste hem open. "That one is not big enough, do you have another one?" Ik knikte en gebaarde naar de schoenenkast. "What should I take with me?" vroeg ik aarzelend, toen ik de gigantische kast had opengedaan. Audrey rolde haar ogen. "Everything, just take everything."
Ik haalde mijn schouders op, en begon de stapeltjes netjes in de weekendtas te leggen. Audrey greep mijn schoenen en gooide ze hard in de andere tas. Nog geen tien minuten later waren we klaar en had ik mijn broers tas moeten nemen om mijn make-up en accessoires in te steken.
"I will call a taxi. Say goodbye to your mother in the meanwhile." Ik knikte, trok snel nog iets gemakkelijks aan en greep de tassen vast. Daarna snelde ik me naar beneden.
"Mum!" gilde ik. Mijn moeder stak haar hoofd door de keukendeur en glimlachte. "So I see Audrey told you." Haar glimlach zag er treurig uit. "Yes! Thank you so much." Ik omhelsde haar stevig. Mijn moeder lachte. "No problem, dear. You aren't a little girl anymore." Haar warme lippen kuste mijn haren. "Promise you will call when you're in Ipswich." Ik knikte en liet haar los. "I will, mama. I will. Thank you." Op dat moment kwam Audrey naar beneden. "Are you ready, the taxi's here." Ze glimlachte breed. "Sure. Bye mum."
We kuste elkaar op de wang en daarna huppelde ik met Audrey naar buiten, op weg naar een nieuw avontuur, en een super leuke jongen natuurlijk.
[q][/q]
Er zijn nog geen reacties.