001 - New start
Ja... Weer een periode afgesloten... 2011. Nouja, bijna natuurlijk... Maar het begin van het nieuwe jaar is ideaal om ook een nieuwe start te maken toch? De slechte dingen achter me laten, en de goede dingen meenemen.
Maar... Een nieuwe start maken is moeilijk... Kom ik af van oude slechte gewoontes? Blijven de leuke dingen ook leuk in het nieuwe jaar? Wat voor uitdagingen heeft het leven nog meer in petto?
Heb ik zin in een nieuwe start?
Ik heb zeker zin in een nieuwe start! Ik wil niks liever dan beginnen met een schone lei!
Heb ik dingen die je beter wil doen dit jaar?
Alles zo'n beetje? Klinkt dramatisch hea? Maar het is de waarheid... God... Ik heb zoveel verprutst!
Wat moet er volgens jou echt gebeuren in het komende jaar?
Eindelijk een beetje rust... Misschien vinden van geluk? Vinden van succes?
Zijn er dingen waarvan je liever hebt dat ze achterblijven in 2011?
Ja... Erg veel... Bijvoorbeeld... Uhm... Hier kom ik later wel op terug...
Het leven...
Het meisje kijkt naar het computerscherm... Dan besluit ze de backspace-knop erg lang in te drukken. Langzaam verdwijnen de woorden van het scherm. Alles wordt gewist... Ze zucht.
Ging dat in het echte leven ook maar zo makkelijk...
Maar, ze had al net een break gehad. Een gedwongen vakantie... Ze was kapot, helemaal gesloopt... Nu ze net op het punt staat opnieuw te starten had haar manager gevraagd of ze een paar vragen wilde invullen.
Om terug te kijken naar 2011. Pokke jaar! Zo deprimerend...
Ze doet de computer uit, en besluit even te gaan wandelen in het park. Even alle gedachten uit haar hoofd laten waaien...
Er zijn nog geen reacties.