Please, protect me
De volgende ochtend staat Niall zoals afgesproken om half 10 voor de deur van mijn hotelkamer. Ik doe de deur open. 'Wacht even hoor, ik ben bijna klaar met mijn makeup en dan kunnen we gaan.' Niall geeft me een kus op mijn voorhoofd en zegt: 'Je hebt geen makeup nodig, je bent het mooiste meisje van de hele wereld.' Ik lach, maar ga toch verder met mijn makeup. Niall gaat op de rand van mijn bed zitten en vraagt: 'Heb je al wat gegeten?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee? Dan gaan we daar nu wat aan doen.' zegt Niall en hij haalt een zak met croissantjes tevoorschijn. 'Wat lief!' Niall pakt een croissantje en geeft het aan me. Zelf pakt hij er ook eentje en als we klaar zijn met eten lopen we het hotel uit. 'Waar gaan we heen?' vraag ik nieuwsgierig. Niall lacht en zegt: 'Dat zul je nog wel zien.' Hij pakt mijn hand en we lopen naar Covent Garden. Niall gebaart dat ik moet gaan zitten en mijn ogen moet sluiten. Dat doe ik en na een tijdje hoor ik dat ik mijn ogen open moet doen. Als ik mijn ogen open doe zie ik Liam en Zayn samen met Niall op een podium staan. Ze beginnen More Than This te zingen. Ik glimlach. Ze zingen super mooi. Als ze eindigen begint iedereen te klappen. Ik loop naar de jongens toe. 'Hebben jullie dit georganiseerd?' Zayn lacht. 'Nou, georganiseerd, het is meer dat we ook op Covent Garden zouden zijn.' Ik lach. 'Ik denk dat jullie er wat fans bij hebben gekregen.' Ik wijs naar de mensen die gebaren dat ze op de foto willen met de jongens. Niall pakt mijn hand en snel lopen we naar een rustiger plekje. We pakken de metro naar London Eye en kopen een kaartje. Omdat de cassière Niall herkent mogen we meteen doorlopen nadat ze een handtekening heeft gekregen. Samen met een paar andere mensen zitten we in een cabine. Gelukkig merken ze Niall niet op, behalve dat een meisje fluistert: 'That guy over there is hot. Shall I ask his name?' Niall lacht en loopt naar het meisje toe. 'My name is Niall. And yours?' Het meisje wordt rood. 'Lottie.' Niall lacht. 'Beautiful name, you don't have to be shy.' Het meisje wordt nog roder en Niall gaat weer naast me staan. 'Mooi uitzicht hè?' Ik knik. 'Zeker met jou naast me.' Niall pakt mijn hand en geeft me een kusje op mijn wang. Ik glimlach. Niall is echt de liefste jongen die ik ooit gekend heb. Als we weer beneden zijn lopen we naar Nandos om iets te eten. Opeens hoor ik een bekende stem achter me. 'Bitch, stay away from Niall, he's mine!' Onmiddelijk draai ik me om en Niall pakt me beschermend bij mijn arm. 'Wie is dat?' vraagt hij. 'O, dat is het meisje dat gisteren naast me zat bij de liveshow.' Het meisje kijkt me arrogant aan. 'So, you are Niall's girlfriend? He's mine, go away!' Niall gaat tegenover het meisje staan. 'I wouldn't say that, I will protect her.' Het meisje kijkt ook hem arrogant aan. 'Would you? Well, I have something to say to her.' Ze beukt Niall opzij en geeft me een harde klap in mijn gezicht. Ik wankel en ik raak met een harde klap de grond.
Reageer (1)
OMG
1 decennium geledenhoe kun je zoiets doen
Snel verder(flower)