Foto bij O19.

volgende hoofdstukje zijn weer andere POV's,
maar hier nog een keertje Niall.

x.

POV Niall
Ze is wakker. Het eerste waar ze naar vroeg was ik. Ben ik echt zo belangrijk voor haar?
Ze wist niet dat ik er was, dus ik moet wel in haar gedachte zijn geweest. Dit was speciaal voor mij.
Cecile wrijft langzaam met haar hand over Elvira’s voorhoofd. Ze zegt dingen tegen haar in Nederlands. Elvira reageerd met een knik. Ze vraagt wat aan haar moeder waarna ze verbaast reageerd. Esmay en Orlando staan op en Cecile pakt haar tas. Ze lopen de kamer uit. Elvira draait haar hoofd naar Harry, Celine en mij. ‘I can’t believe you are here, Niall’ zegt ze tegen mij. Ik glimlach. Ze haalt haar hand uit mijn greep. ‘May I?’ vraagt ze. Langzaam gaat ze over mijn gezicht heen met haar vingers. Er gaat een rilling door me heen. Ze legt haar hand weer op het bed. ‘And you two are together?’ vraagt ze aan Céline en Harry die elkaar aan kijken en glimlachen. ‘No we aren’t.. yet’ zegt Harry. Het ‘yet’ zegt hij fluisternd, maar Céline heeft het gehoord. Ik zie het aan haar reactie. Céline praat in het Nederlands. Ze hebben het zeker over dingen die Harry en ik niet mogen weten?
Het enige wat ik versta zijn namen van mensen. De rest klinkt compleet onbekend.
Ik pak mijn telefoon en sms Liam.

New message to: Liam
Elvira is awake, Harry and I will be back in 1,5h x

Ik stop de telefoon weer weg. Elvira praat weer Engels. ‘I guess i couldn’t hold my fangirl feelings any longer yesterday. Sorry for ruining the show.’ Zegt ze tegen me. ‘You didn’t ruin the show. It was amazing. Harry found love, and I did too.’ Ik kijk haar recht in haar ogen aan. Eigenlijk voel ik me nu een beetje ongemakkelijk. ‘Harry, Céline, can you give me 5 minutes alone with her?’ Harry en Céline knikken en lopen de kamer uit.
‘I’ve heard you talking when I was asleep’ zegt Elvira. ‘You told me you like me, didn’t you?’
Ik voel mezelf blozen. Ik kijk naar mijn vingers. ‘Hey, don’t be ashamed, Niall. When I’m out of this hospital we’re gonna make fun’.Lachend kijk ik haar aan. Ze lacht terug. Op dit moment ben ik éen van de meest gelukkige personen op aarde.

-

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen