Foto bij 007

Reacties? (A)

Het was echt een groot huis en of hij had een heel goed betaalde job of hij had echt rijke ouders. Je keek je ogen uit en hoorde Tom zachtjes grinniken. Je keek hem aan met een glimlachje. jij: mooi huis. Tom: wil je nog iets hebben om te drinken? jij: ja doe maar iets. Hij gaf jou een kusje op jou wang en ging toen hoogstwaarschijnlijk naar de keuken toe.


Tom pov:
Je gaf haar een kusje op haar wang en ging naar de keuken toe. Hm wat zou ze eigenlijk willen drinken. Je pakte dan maar een fles champagne, hm waarom ook niet. Je pakte 2 glazen en ging terug naar Lauren toe. Je zag dat ze een grote glimlach op haar gezicht kreeg waardoor ze een beetje bolle kaakjes kreeg en haar ogen glinsterden. Ja die chick was zeker op jou verliefd. Je schonk wijn in de 2 glazen en gaf er ééntje aan haar. Ze nam een slokje en keek je daarna weer aan met haar prachtige ogen. Jullie gingen zitten in de zetel en ze kwam dicht bij jou zitten. Je zette je glas op de keukentafel en gaf haar daarna een kus op haar mond. Ze kuste jou terug en toen ze haar lippen een beetje van elkaar deed, gleed je tong naar binnen en begonnen jullie te tongzoenen. De kus werd steeds heftiger, ze lag ondertussen al half op je en had haar stevig vast met een hand op haar rug en de andere op haar kont. Je voelde hoe ze met haar handen onder jou t-shirt ging en hem wou uittrekken. Normaal zou je haar dat laten doen maar nu kon je het niet. Je stopte de kus en ze keek je verlegen aan. Jullie babbelden nog een tijdje en toen haar taxi was aangekomen gaf je haar een kus en zwaaide haar nog uit. Ze wordt al verliefd op je, dacht je.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen