Alexis Roselynn Lopez

Zuchtend plofte ik met mijn frappuchino op een stoel naast de bar. ´Ik heb gehoord dat je een nieuwe job hebt´ zei Barry, die opeens naast me stond. 'Jep, een halfjaar naar Londen met Lena en Micheal' zei ik zuchtend. 'Het lijkt wel of je het niet leuk vindt, Je beste vriend woont daar toch ook?' vroeg hij. Fuck, dat is waar. Niall woont met zijn 4 bandleden daar! Dat ik me daar niet eens mee bezig hield. 'Dat is waar, maar ik heb geen zin om in Londen, een Starbucks te zoeken' zei ik lachend. 'O wacht' zei Barry die naar de bar liep, ik weet niet wat hij gaat doen. Maar mischien is het leuk, om een vriend te hebben die bij Starbucks werkt. Even later kwam hij terug met een Starbucks beker, 'Zo, nog een beetje Starbucks in Londen'. Lachend nam ik de beker aan, die ik in mijn tas stopte. 'Thanks' zei ik, terwijl ik hem in een knuffel trok.

Net toen ik mijn frappuchino op had, kwamen Lena en Micheal bezorgd binnen. 'Waar was jij?!' vroeg Lena, 'hier' zei ik bijdehand. Ze rolde met haar ogen, en trok me mee. 'Doei Barry' zei ik nog snel, voordat ik bijna de roltrap af werd geduwd. 'Waar sloeg dat nou weer op, jullie konden me bellen hoor' zei ik lachend. 'Kijk eens op je telefoon' zei Micheal met een klein lachje. Zuchtend haalde ik mijn Iphone 4 uit mijn tas, waar op stond: 14 gemiste oproepen en 19 berichten. 'Jemig, jullie zijn wel heel bezorgd' zuchtte ik, terwijl mijn porshe in zicht kwam. We gooiden onze tassen bij Micheal op de achterbank, en ik startte de auto. Op naar mijn huis voor de koffers...

Reageer (1)

  • Vanth

    Snel verder!!!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen