Nu dan de kadotjes?
Kudo's en reacties plzz???
Esme heeft nog een taart moeten pakken omdat Seth, Quil en Embry weigeren te stoppen met eten. 'Waaomwf is Jarafd eiguloef?' Vraagt Embry met volle mond. 'Sorry?' Vraag ik. Embry slikt en stelt zijn vraag nog eens. 'Waar is Jared eigenlijk?' 'Ja, waar is hij?' Vraagt nu ook Renesmee. 'Die dacht dat hij niet mocht komen.' Zegt Quil als hij het laatste stuk taart naar binnen heeft gewerkt. 'Hoe komt hij daar nou weer bij?!' Vraagt Renesmee. Quil haalt zijn schouders op en Embry is ondertussen in de koelkast gedoken. 'Ik ga Jared wel even halen, hij mag het feest niet missen.' zegt Seth en hij rent weg. 'Ehh, jongens? Help? Ik zit vast.' Stamelt Embry en hij ligt op zijn rug in de koelkast. 'Zullen we hem redden?' Vraagt Quil. 'Nee beter van niet.' Zeg ik lachend. Alice springt op en begint hyper door de keuken te huppelen. 'we gaan de kadotjes uitpakken!' Roept ze en trekt Renesmee aan haar arm omhoog. Soms is Alice ook zo'n klein kind. 'Je hebt helemaal gelijk.' Zegt Edward lachend.
Alice rent naar de tafel toe die vol staat met kadotjes en trekt er een uit en drukt die bij Renesmee in haar handen. 'Maak open, maak open, maak open!!!' Gilt ze hyper. 'Alice doe rustig.' Lacht Renesmee en ze maakt het pakje open. Er valt een Paarse jurk uit die Renesmee waarschijnlijk geweldig zou staan. 'Niet te hard van stapel lopen he hond.' Zegt Edward. Natuurlijk loopt hij weer in mijn gedachten te wroeten.
De berg is bijna uit gepakt en Jared is ondertussen ook aangekomen.
als Laatst pakt Renesmee mijn enveloppe en maakt hem open, ze staat een tijdje verbaasd te kijken naar de inhoud. 'En?' Vraag ik hoopvol aan Renesmee. Ze staart nog even naar de inhoud te kijken als ze mijn vraag door krijgt. 'Wat dacht jij dan? Ja, Jacob ja!'
Reageer (2)
Laat ons nou niet wachten!!!!!!!!!! Ik weet dat je op vakantie bent mr een klein hoofdstukje kan toch wel? (a)
1 decennium geledenWAT?! Waarom zegt ze: Ja, Jacob ja!? Snel verder ik ben echt nieuwsgierig:Y)
1 decennium geleden