Foto bij ||OO6||

Kort stukje want ik zit in de trein vanuit Amsterdam. x

Ik stijl net het laatste plukje van mijn haar als Liam de kamer in komt stormen. 'Kom je ontbijten? We moeten over twintig minuten weg.' Ik knik, zet mijn stijltang uit en loop achter Liam aan naar beneden. Beneden aangekomen zitten Louis en volgens mij zijn oudste zusje Charlotte al aan tafel. 'Kan ik u een bakje gepofte tarwe met honing aanbieden, mevrouw?' Vraag Louis als we zitten. Ik glimlach schreef. 'Ik denk het?' Hij schuift een bakje smacks naar me toe en ik glimlach dankbaar. 'Mag ik de melk?' Vraag ik aan Charlotte die het dichtst bij de melk zit. Ze wil de melk pakken maar snel pakt Louis haar hand vast. 'Don't even think of it!' Gilt hij. Verbaasd kijk ik hem aan. 'Nooit overwogen het zonder melk te eten?' Langzaam schud ik mijn hoofd. 'Eens moet de eerste keer zijn.' Grijnst hij en wijst naar mijn bakje. Twijfelend pak ik de lepel vast en stop hem in mijn mond. Best lekker eigenlijk, alsof je snacks eet bij je ontbijt. Goedkeurend knik ik. Louis grijnst en gaat trots verder met eten van zijn smacks zonder melk. Liam schud lachend zijn hoofd terwijl hij een boterham uit het mandje pakt. Ik hou nooit zo van brood in de ochtend. Het is gelijk zo veel en het vult zo erg. Liever eet ik gewoon helemaal niet 's ochtends maar sinds ik bij Karen woon ontkom ik niet aan het ontbijt.
'Naar wie gaan we nu?' Vraag ik aan Liam als we boven zijn om onze spullen te pakken. 'Naar Harry. Daar zijn de andere ook al a het goed is.' Zegt hij glimlachend. Joepie, Wat een feest. We lopen naar beneden waar we afscheid nemen van Louis ouders en zusjes en we stappen bij Louis in de auto. Liam voorin naast Louis en ik heb de hele achterbank voor mezelf. Ik zucht. Eindelijk rust. Ik zoek net wat om het.op af te kloppen als Louis de radio aan zet en ze keihard mee beginnen te zingen. Te vroeg gejuicht.

Reageer (2)

  • Bagnall

    new abo (;


    snel verder<33

    1 decennium geleden
  • xEskimoKiss

    Hihi xD Die laatste zin was echt droog :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen