Foto bij 006

Reacties? (A)

Jullie begonnen wat te praten en zo kwam je te weten dat hij Tom heette. Zijn vrienden en tweelingbroer waren hier ook. Zo kwam hij achter jou naam, dat je hier met vriendinnen was en dat je nog studeerde. Tom: wat studeer je dan? jij: journalistiek. En je keek hem met een grote glimlach aan. Tom: en je herkend mij niet? jij: hoezo? Tom schudde lachend zijn hoofd. Hij dronk zijn drinken op en pakte jou hand vast. jij: wat gaan we doen? Tom: naar mijn huis? Tenzij je liever hier blijft. Je deed even alsof je twijfelde maar knikte daarna en schonk hem een glimlach. Hij liet een mooie lach zien waardoor zijn mooie witte tanden zichtbaar werden. Je als er iets was waar je op lette waren het wel tanden en de ogen. Hij nam je mee naar buiten en liet een taxi stoppen. In de auto was het stil. Hm misschien was dit de moment om hem te kussen. Je boog naar hem toe en bleef op een paar cm van zijn lippen staan. Je keek hem in zijn ogen aan en toen overbrugde hij die laatste paar cm waardoor je zijn lippen op de jouwe voelde, die verassend zacht en warm waren op zijn lippiercing na, die voelde koud aan. Het was een onschuldig kusje dat al snel afgebroken werd door jou. Je voelde je rood worden en keek hem met een glimlach aan. Ook hij keek je met een glimlach aan. Op de moment liep jou plan op rolletjes! Toen jullie bij zijn huis aankwamen stapten jullie uit. Hij betaalde de taxi en daarna pakte hij jou hand vast en begeleidde je naar de voordeur.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen