Wat vinden jullie tot nu toe van
dit verhaal? (:
Reageer alsjeblieft waarop ik nog kan verbeteren of wat ik anders moet
doen!

- part 15, enjoy .x

POV Céline
Niall is naar beneden gegaan en ik zit naast het bed met Elvira’s moeder. Ik bedenk dat ik mijn eigen moeder nog niet eens heb gebeld. Ik zeg tegen Elvira’s moeder dat ik naar even naar beneden ga.
Als ik de lift uitstap zitten alle vijf de jongens nog beneden. Ik loop naar ze toe. Vragend kijken ze me aan.
‘I completely forgot to call my mum’ stamel ik. ‘I’m going to call her outside, be right back’.
‘Shall I go with you?’ vraagt Harry aan me. Ik knik en hij volgt me naar de deur. We staan buiten en het waait.
‘Are you cold?’ word er aan me gevraagd. ‘A littlebit’ zeg ik. Harry slaat een arm om heen. ‘I’ll keep you warm’ zegt hij. Ik pak mijn telefoon uit mijn tas en bel mijn moeder. ‘Sorry, but I have to talk Dutch now’ Harry lacht. ‘Ofcourse you have to, but it doesn’t matter, I’m just here to keep you warm’. Er word opgenomen en ik vertel het verhaal aan mijn moeder. Ik zeg nog niks over dat eigenlijk onder een afdakje sta met Harry Styles, mijn crush.
Nog steeds kan ik niet geloven dat Harry mij heeft gevonden op twitter en me wilde vinden. En ook niet dat Elvira heeft mee geholpen aan een plan en het zo lang voor me verborgen heeft weten te houden.
Ik hang op. Ik leun lichtjes tegen Harry aan. Het voelt veilig. ‘Why me Harry?’ vraag ik na een tijdje tegen hem aan gestaan te hebben. Ik maak me los uit zijn armen en kijk hem recht in zijn ogen aan.
‘There are so many beautiful girls on this earth and you’ve chosen me.. Why’?
‘I don’t know’ begint hij. ‘There’s just something about you…’ Hij denkt heel even na. ‘There’s something about you what nobody else has’. Ik voel dat ik lichtjes bloos. ‘Shall we return to the inside?’ vraag ik daarom maar.
‘One hugg before we go in there?’ vraagt Harry en hij opent z’n armen.
Ik moet lachen en laat me in zijn armen vallen. Dit doe ik maar al te graag.

POV Niall
Harry is even met Céline mee bellen. Dit zou mijn kans kunnen zijn om nog even naar boven te gaan. Liam, Louis en Zayn zitten in hun koffie te roeren. ‘You can go back to the hotel lads’zeg ik. Zayn begint te gapen maar zegt niks. Liam kijkt me dood moe aan. ‘C’mon guys, go back’ zeg ik. ‘Well, I’m pretty tired’ zegt Louis. ‘Shall we go boys?’ hij kijkt vragend naar Liam en Zayn die afwezig in hun koffie roeren. Ze knikken allebei vaag. ‘We’ll leave after we drank our coffee’ zegt Louis en ik knik.
‘I’m going to take a look upstairs’ zeg ik. ‘See y’all in the hotel, goodnight.’ Er klinken drie vage ‘goodnights’ terug en ik stap de lift weer in. Ik kijk naar mezelf in de spiegel van de lift. Ik zie er doodmoe uit. Eigenlijk snap ik van mezelf niet waarom ik hier ben. Ik heb haar 1 keer aan de telefoon gehad.. Verder kende ik haar niet. Maar iets in me zei dat ik Elvira hier niet alleen moest achterlaten. Ik kon het gewoon niet.
Er gaat een piepje in de lift om aantegeven dat we op de juiste etage zijn gekomen.
Ik loop de lift uit naar kamer 22. De moeder van Elvira zit bezorgd aan het bed. Ik klop zachtjes op de deur. Haar moeder kijkt op. ‘Hello Niall, come in’ zegt ze vriendelijk. Ik loop door en ga op de vrije stoel naast het bed zitten. Haar moeder glimlacht. ‘She has to know you’re here, she has a big crush on you’. Ik moet lachen. ‘I know’ zeg ik.
‘How did you knew that?' vraagt haar moeder. Ik kijk haar aan. Ze weet helemaal niks over het contact wat Elvira en ik met elkaar hebben gehad. Ze heeft het echt aan helemaal niemand verteld. Ik kijk naar Elvira's ogen die gesloten zijn en pak haar hand weer even vast. ´I called her yesterday, and she was the girl on stage today´.
´You called her?’ vraagt haar moeder verschrikt. ‘How did you know her number?’
Ik kijk haar moeder aan, I searched contact with her on twitter, and she gave me her number. I only speak to her once, but I like your daughter very much Missis.. Missis..’ ‘Call me Cecile’ vult ze me aan. Ik glimlach even.
‘And you do like her?’ ze kijkt me aan. ‘I wish she could hear you right now Niall. You light up every day of her life’. Glimlachend kijk ik haar moeder aan. Ik wrijf weer zachtjes over Elvira’s hand.
Ze had me niet verteld dat ik zó belangrijk voor haar was. Ik wilde dat ze wakker werd. Nu. ‘Shall i give you a second alone with her?’ vraagt Cecile aan me. Ik knik voorzichtig. Ze staat op. ‘I’m going to buy a cup of tea, do you also want some?’
‘Yes, please’ geef ik antwoord. Haar moeder loopt de kamer uit.
Zal ze me horen als ik tegen haar praat? Ik besluit het zekere voor het onzekere te nemen en fluister zachtjes. ‘Is your mum speaking the truth? Do I really light up every day of your life?’
Zoals verwacht komt er geen reactie. Toch praat ik verder. ‘If she’s right.. I kinda like you too. I can’t wait till you are awake’. Ik druk snel een klein kusje op haar voorhoofd voordat ik de kamer uitloop. Ik ga zelf de thee wel bij haar moeder halen.

-

Reageer (2)

  • ZAYNMARRYME

    super verhaal ik kan ni stoppe met leze <3
    ireallyreallyloveyoustorie(andharrystylestoooo<3)
    snelverder!! <3

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    SNEL VERDER! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen