Foto bij O14.

POV Niall :)

POV Niall
Verbaast zit Céline me aan te staren. Haar ogen gaan naar Harry. ‘You found me on twitter?’ vraagt ze ongelovig.
Harry kijkt zenuwachtig naar de grond. ‘I was creeping on my followers, and i saw you. I wanted to contact you but I had no idea how’
Ik moet lachen om Harry’s woorden. Céline keek hem nog steeds geschrokken aan.
Ik zie dat ze nog heel veel vragen wilt stellen, maar ze word onderbroken door een zuster.
´Wie zijn hier allemaal voor Elvira Blijd’? vraagt ze. Ik versta er geen bal van omdat ze Nederlands praat.
Céline zegt iets in het Nederlands terug waarop de zuster glimlacht en weg loopt.
‘What did she say?’ vraag ik.
‘We are allowed to visit her, but there can only be two people at once’.
‘You should go in the first place’ zeg ik.
‘And you should go in the second place’ zegt Harry.
‘Really?’ vraag ik. ‘I would like it if you came along with me Niall’ zegt Céline. ‘Het mother isn’t arrived yet and I don’t want to be alone’.
‘Okay, I’ll come with you’ zeg ik. De jongens wensen ons sterkte.
Samen lopen we naar de lift en ik druk op het knopje.
We zwijgen allebei in de lift. We lopen door naar kamertje 22, waar Elvira ligt.
De deur is open en ik zei dat Céline eigenlijk niet meer durft. ‘Don’t be scared, I’m with you’ zeg ik tegen haar. Ze kijkt me schuin omhoog aan en pakt m’n hand. ‘Don’t go away’ zegt ze. Ik loop met haar de kamer in. Elvira ligt alleen in de kamer. Ze ligt gekoppeld aan allerlei monitoren die piepen.
Céline gaat op éen van de stoelen die naast het bed staat zitten. Ik laat haar hand voorzichtig los en ga aan de andere kant van het bed zitten. We zeggen beide niks. We staren alleen maar.
Een dokter komt binnen lopen en zegt wat tegen Céline. Ze verteld het kort samengevat aan mij.
Ze houden haar nu nog kunstmatig inslaap, omdat ze niet weten wat er precies met haar aan de hand is. Vandaar alle monitoren, want ze moeten alles goed in de gaten houden. Ik pak Elvira's hand en wrijf er zachtjes over heen.
‘You are in love with you, aren’t you?’ vraagt Céline opeens. Verward kijk ik haar aan. Ik krijg geen kans om antwoord te geven, want opeens staat er een vrouw in de opening van de kamer.
‘Celien, wat is er gebeurt?’ vraagt de vrouw in het Nederlands. Ze heeft tranen in haar ogen. ‘Is dit niet die jongen van One Direction?’ vraagt ze daarna. Het enige wat ik versta is One Direction’.
‘Ja, dit is Niall’ zegt Céline weer terug. Ik weet dat ze zegt dat ik Niall ben, dus ik sta op. ‘Hello missis.. I’m Niall.. Are you Elviras mother?’ De vrouw knikt. ‘Take a seat, I’ll leave. Céline is going to tell you what happened. I’ll wait downstairs’

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen