Foto bij Three

Terwijl Micheal op de achterbank neerplofte, ging Lena op de passagierstoel van mijn porshe zitten. We reden naar het centrum van New York, Naar onze favo winkel. Touché outfits. Het was echt perfect. Ze hadden een afdeling voor elk seizoen, elke stijl. Mannen en Vrouwen, en de outfits waren gewoon perfect.

We kwamen aan bij de enorme winkel, en moesten meteen splitsen. Micheal moest omdat hij een man is vijf verdiepingen omhoog waar de mannenafdeling begon, en Lena was meer van de chique stijl. Dus die ging ook omhoog. Toen bleef ik dus alleen achter. Ik had meer een street style. Dat houd dus in skinny jeans, sneakers en t-shirts. Maar ik hou ook wel van jurkjes en hakken hoor.

Ik begroette snel Maddy, de kassière, en liep verder. Ik zag al gelijk drie leuke outfits hangen. Outfit nummer een was een leren jasje met bont, zwarte uggs en een wit nike shirt. en gouden accesoires. De tweede outfit was een baseball-jack, Zwarte allstars met een spijkerbroek en wit shirt. En de derde outfit was een Zwarte jas, met blauwe Nikes en een wit shirt. En een spijkerbroek, en zilveren accessoires.

Ik wist dat ik ook wat jurkjes en hakken nodig had, dus ging ik daar maar naar op zoek. Ook hier zag ik drie outfits. Een rode outfit. Een groenachtige, en een luipaard outfit. Wel grappig vond ik. Ik was blijkbaar als eerste klaar, want niemand stond bij de uitgang. Nouja, dat wordt even Starbucks...

Reageer (3)

  • snoes

    snel verder! :) x

    1 decennium geleden
  • Vanth

    Verder!! xx

    1 decennium geleden
  • Tuena

    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen