Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 60

reacties? (A)

Na school kwam Tom jou ophalen en vertelde je uitgebreid wat er was gebeurt. Tom moest vooral lachen van jou baseballactie. Bij jou thuis aangekomen ging Tom nog even mee naar binnen. Je ouders waren toch niet thuis. Tenminste dat dacht je toch. jij: pap? Ik dacht dat je weg was. vader: blijkbaar niet en wat komt hij hier doen? jij: Tom heeft me afgezet. Je zag je pa bedenkelijk naar hem kijken. Oké dit was awkward. Je ging maar met Tom naar je kamer toe. jij: sorry let niet op mijn vader. Tom kwam voor je staan en je sloeg je armen om zijn middel. Tom keek je aan en gaf je een kus op je mond. Niet veel later ging Tom zijn gsm af. Hij zuchtte en nam op. Tom: met Tom, ow hey mam. Je grinnikte even. Tom: Bill heeft wat? Grr kan hij niet een keer zijn mond houden, ja is goed, ja ik zal het vragen, ja dag mam. Toen hing hij op. jij: wat heeft Bill gedaan? Tom: die gast was zo enthousiast over onze relatie dat hij besloot om mam te bellen. Je lachte eens. Op dat moment kwam Jens de kamer binnen. Jens: ow je hebt bezoek, nu snap ik waarom pa chagrijnig is. Tom: chagrijnig? jij: geen zorgen dat zijn ze altijd. Jens: ze waren enkel weg van Daan. Je zag Tom jammer kijken. Jij: ik ga even iets te drinken halen, ik ben zo terug. Je gaf Tom een kus op zijn kaak en ging daarna naar beneden.


Tom pov:
Je zag Demi de kamer uitgaan. jij: volgens mij wil je vader maar al te graag dat ze terug bij die Daan is. Jens: nee. Je keek hem raar aan. Jens: ik heb van het weekend met hem gevochten. Hij moet niets meer weten van hem. Je kreeg een lachje op je gezicht. Jullie zaten nog even te praten maar Demi was nog altijd niet naar boven gekomen. Jens: ik ga wel even kijken. jij: ik ga wel mee. Jens knikte. Jullie gingen naar beneden toe en zagen Demi en haar vader in de keuken staan. Hij zag er niet vrolijk uit en Demi die stond op huilen.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    Snel verdur(H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaaaaan
    als ge ni verder gaat kom ik u stalken ik weet u wonen XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen