Foto bij Chapter 5

We hadden ontzettend veel plezier in de lift, maar na een uur waren we het toch een beetje zat geworden. We probeerden alsnog plezier te maken, maar op een gegeven moment lukte het niet meer: Niall kreeg last van z’n claustrofobie. Zo waren we dus een half uur bezig om Niall te kalmeren. Ondertussen was het al half 6. Nog een uur ging voorbij en we begonnen echt honger te krijgen. Ik had alleen het pak koekjes bij me, maar die had Niall dus al in z’n eentje opgegeten, dus we hadden geen eten meer. Nog een uur ging voorbij en we hadden maar besloten om doen, durf of de waarheid te doen. Nou eigenlijk alleen waarheid, aangezien doen en durf niet echt gingen aangezien we vast zaten in een lift.
“Okay, let me think… Louis, what is your favourite pair of underwear? And I don’t mean the brand. You have to describe how it looks like”, zei ik tegen Louis. “Well that’s weird question”, zei hij terwijl hij in lachen uitbarstte. “Louis, it’s a serious question!” “Okay, okay… Well, it’s blue with red and white stars on it. Wait, I’m wearing it, I’ll show you.” “No, you really don’t have to show me.” Maar het was al te laat. Louis was al opgestaan en had z’n broek naar beneden getrokken. “Lou, seriously, that wasn’t necessary. It seems how longer you guys are stuck in a lift, how crazier you get.” “No, my love, how longer we’re stuck in a lift, how more comfortable we feel. So we’re showing the real us right now,” lachtte Zayn naar me, “and I want to ask you the next question: If you had to go to a desert island and you could take one thing with you, what would you take?” “Oeeh, that’s an easy one. I’m gonna give the same answer as James or Oliver Phelps, I don’t remember who said it, but I would take a book with me called: How to build a boat.” De jongens schoten allemaal in de lach. “What’s so funny?” “Well, it’s just… most of the people would say: water, food, my mum and that kind of things and you take ‘How to build a boat’ with you. It’s genius but weird”, zei Harry. “I know I’m weird I hear that 24/7.”

Reageer (2)

  • Catching

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Istina

    It's amazayn. En ik wil ook echt heel graag dat je verdergaat. =) Ik ben op dit moment nog erg moe, dus mijn inspiratievermogen voor een lange reactie is nog niet echt wakker. Ik vind wel dat je het verdient, dus ik zal eens door blijven typen en kijken wat er van komt. Nja.
    Ik vind dat je de jongens geniaal beschrijft, en dat meisje kicks ass!
    Hahaha. ;d Als ik het zo lees zou ik ook uren in een lift met ze vast willen zitten, als ze tenminste zo gezellig zijn. =) Maar dat zal vast ook wel zo zijn, want volgens mij zijn het echt stuk voor stuk schatjes. En nu zie ik Niall ook echt als een verlegen konijntje op een koekje knabbelen, haha. :a Ik denk dat deze reactie wel ongeveer gedaan is, maar er komt nog een langere aan. Ik weet niet wanneer, maar ik beloof je dat je een langere reactie krijgt in de toekomst. Snel verder, bitte! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen