Foto bij With your sexy nephew in the FBI! (Bill lovestory)3 ((WTF!)

Je hebt een smsje. Van Leendert. Je baas. Bill kom ff k heb een sms'je van Leendert. Zeg je. Hij komt de keuken weer uit en gaat naast je zitten. Je opend het bericht. Er staat: Jij en Bill moeten dringend naar het kantoor komen. Ik verwacht jullie om 11 uur. Leendert. Joepie. Dan heb ik nog een kwartier. Zegt Bill droog en hij staat op. Na een kwartier komt hji naar beneden. Bill je hebt een make up op. Zeg je streng. ja ik had toch geen tijd. Zegt hij terwijl hij zijn jas probeerd aan te krijgen. Je draait met je ogen en Jullie lopen de deur uit naar jullie scooters.

Bij het kantoor.

Leendert: Ik heb helaas slecht nieuws. Joepie dat ook nog. Zegt Bill nog half slapend. Ja nou. Begint Leendert. Iris. Je moeder is over gebracht naar het ziekenhuis na een overval op haar bank. (Ja lekker rijk zijn wij *wbw*.) Wat hebben ze met haar gedaan. Zeg ik meteen en loop snel naar zijn bureau. Ze hebben haar neergeschoten. Ik betwijfel of ze het nog red. Je kijkt wazig naar beneden. En gaat op de grond zitten. Bill is helemaal verstijfd. Zij is degene die hem opgevoed heeft nadat zijn moeder in de gevangenis belandde en zijn vader ver op zakenreis ging en nooit meer terugkwam. Ik sta op. En nu? Zeg je met betraande ogen. Ja, we vonden allemaal dat het het beste is als jullie de daders gaan opsporen. Je draait je om. Kom Bill. Zeg je bedroeft en je trekt Bill mee uit het kantoor. Lekker verjaardags cadeautje. Zegt Bill zacht.

Reageer (2)

  • FallenA

    where is his ear :'(

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Germ:(
    dat is inderdaad een lekker verJaardaGscadeautJe -_-'

    snel verderr(A):D
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen