Foto bij Two

Alexis Roselynn Lopez

Ik liep de witte deur door van het kantoor, en zag mevrouw Holloway aan haar bureau zitten. Ann Mary Holloway, een vriendelijke vrouw van rond de vijftig. En de baas van het bekendste modellenbureau van New York, Holloway Models.

Ze wist zich best goed te kleden voor een vijftig-jarige. Ze had een zwarte jurk van Chanel aan, met nog wat accesoires. Wat zorgde voor een complete outfit. Ik lachte, en ging op een van de zachte rode stoelen zitten. 'Aah daar ben je, Alexis' zei ze, 'here i am' zei ik lachend. 'Maargoed, Micheal en Lena weten dit al' zei ze weer, 'wat?' vroeg ik. 'Je verhuist met Micheal en Lena voor een week naar londen, je krijgt tienduizend euro voor een nieuwe garderobe, en de tickets zijn al besteld, je krijgt fotoshoots en modeshows van Chanel, prada en nog veel meer'. Ik keek haar lachend met open mond aan, meende ze dit? Ik terug naar Londen? Terug naar mijn geboorte plaats? Ik wou dit al doen, en nu krijg ik er nog geld voor ook! Op dit moment kon ik haar wel knuffelen. 'O ja, en er is een penthouse voor jullie in het centrum van Londen' zei ze lachend. Ik meen het, kon dit nog leuker worden?

'Echt, dit is geweldig, dankje!' zei ik enthousiast. Ze gaf me het geld, die ik in mijn portemonnee stopte. Ze gaf me ook nog mijn ticket, die ik in mijn rode tas stopte. Ik liep het kantoor uit, waar Micheal en Lena al stonden. Ik knuffelde ze alletwee tegelijk, we hadden ook echt alledrie tienduizend euro gekregen. 'Dus, shoppen?' vroeg ik, 'Shoppen' zei Lena. En we liepen naar de auto.

Reageer (3)

  • Vanth

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Landon

    Money, money, money... Pfff, ik moet niet denken aan oude liedjes van Abba. Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Ik wil ook zoveel geld. snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen