Foto bij 002. - Florence McDonald.

Florence McDonald

In de backstage ruimte kunnen we alle optreden goed volgen. En al snel wordt duidelijk dat mijn favoriet het niet zou halen, aangezien Amelia Lilly er als eerste uitligt. Amelia komt huilend het podium afgerend, ik denk geen seconde na en loop haar achterna om haar eventueel te kunnen troosten. 'What are you going to do?' Hoor ik nog enkele stemmen achter me, maar ik besteed er geen aandachtig aan en loop naar de loge, waar ik zonet Amelia heb zien binnenrennen. 'Hey, are you okay?' Amalie kijkt me met betraande ogen aan en schudt zachtjes haar hoofd. 'Ohw, come here.' Roep ik vertederd uit en trek haar in een omhelzing. 'You will find your own producer and besides you're the second best singer in the world.' Ik kijk haar glimlachend aan en veeg met de rug van mijn hand de tranen van haar wangen af. 'Second?' Vraagt ze uiteindelijk verontwaardigd. 'You're looking at the best one.' Zeg ik breedlachend en onmiddellijk verdwijnen Amelia's tranen en maken ze plaats voor een mooie glimach. 'That's better, remember always keep smiling.' Zeg ik nog voordat ik de kamer weer verlaat en naar de backstage ruimte loop, waar ik daarnet ook zat, samen met de rest van FGO en One Direction. 'Where have you been?' Alle ogen zijn meteen op mij gericht en ik wuif meteen de vraag weg door te melden dat we op het podium verwacht worden.
Zowel 'gotta be you' en 'one thing' als enkele singles van ons nieuw album hebben we gespeeld. Iedereen geniet dan ook echt van ons optreden, want niemand heeft verwacht dat wij samen One Direction liedjes en onze eigen liedjes zouden brengen. Wanneer de laatste klanken van de gitaar klinken en Liam en ik de laatste woorden zingen van 'aerospace' ( nieuwe single van FGO), staat het publiek recht om ons een staande ovatie te geven. 'Give it up for FGO and One Direction.' Het publiek blijft enthousiast applaudiseren, wanneer de woorden door de speaker klinken. Ik loop helemaal achteraan het podium af en volg de jongens naar de VIPruimte, waar we zo dadelijk ons interview zullen afleggen. 'Hi guys, how are you?' Zeggen Olly en Caroline in koor, als ze de kamer luidlachend binnenkomen. 'Good, thankyou.' Beantwoordt Liam de vraag plechtig, waardoor iedereen moeite moet doen om zijn lach in te houden. Liam kijkt verbaas de kamer rond en mompelt zoiest als 'what'. 'So it was obviously clear that you guys were happy about finally meeting FGO.' De jongens knikken tegelijk, als antwoord op Carolines vraag. 'We've been through some tweets of you and you look really diehard fans of FGO, is that right?' Carolines volgende vraag doet weer de hoofden van de jongens op en neer bewegen. 'That's absolutely true, we love their songs. And the fact that their all the same age as us, makes it even better. But ofcourse we were very happy finally meeting our idols.' Liam kijkt glimlachend van de jongens naar Caroline en dan naar mij en de jongens, waardoor ik even glimlach. 'And you James, were you happy meeting One Direction?' Vraagt Olly eb de jongens hun hoofden kijken James vol spanning aan. Ze zijn natuurlijk beniewd of wij wel zo blij zijn dat wij One Direction ontmoeten.

Reageer (3)

  • Picturesque

    Geweldig, love it. Keep up the good work babe!

    1 decennium geleden
  • benign

    wauw, je schrijft echt prachtig! snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • Bucket

    Geweldig mooi geschreven, ga snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen