Ik rek me uit, de film is afgelopen, de aftiteling begint. Niall legt zijn arm om me heen "Ik ga je missen,especially your smile and beautiful eyes." Hij buigt zich langzaam naar mij toe, zachtjes raken zijn lippen de mijne. Na een paar seconden laat hij los en knuffelt me "I'm gonna miss you to." fluister ik in zijn oor. Na de aftiteling staan we op, gooien we onze troep weg en lopen we naar buiten.
Niall leunt tegen zijn vespa aan "I want to ask you something." "Okay." ik kijk hem vragend aan. "Would you like to go with me when I'm going back to Ireland?" vraagt hij dan. Ik denk even na "O Niall I would love to, but only if my parents agree." zeg ik uiteindelijk. "Because you know, I usually celebrate New Year's Day with them." zeg ik er nog achteraan, want morgen is het al oudjaarsdag. "At least we could ask them?" zegt Niall haast smekend. "Alright." lach ik. Ik stap weer achterop en we rijden weg. Ik hoop dat ze 'Ja' gaan zeggen, denk ik terwijl we weg rijden.
We stappen af en we lopen naar binnen. Ik ga Niall voor naar de woonkamer waar m'n pa en ma op de bank zitten en naar de tv aan het kijken zijn. "Pa, ma kan ik jullie wat vragen?" "Ja hoor." bromt de stem van mijn vader. "Nou Niall vroeg net aan mij of ik mee wou gaan naar Ierland. Ik wil dat wel, maar vinden jullie dat ook goed?" vraag ik. "En waar gaan jullie dan heen?" is de reactie van m'n moeder. "Where are we going to in Ireland?" vraag ik en draai me om naar Niall. "Well we just go to my house and maybe to some friends of mine." zegt Niall. Niall's telefoon af, "It's my mom." Hij wil de kamer uit lopen om optenemen, maar mijn moeder zegt "Wait, stay here. I want to speak with her, if my daughter is going back with you to Ireland." zegt m'n moeder.
Niall neemt zijn telefoon op "Hi." zegt hij, "yeah I'm alright. Listen mom, can I take a girl from Holland with me back to Ireland?" Na een paar seconden steekt Niall zijn duim op naar mij "Well okay, her mom wants to talk to you. Byee." en hij geeft zijn telefoon aan mijn moeder, ze loopt de kamer uit om rustig te kunnen praten. "En waar ken je Niall dan van?" zegt mijn vader terwijl hij nog steeds naar de tv kijkt. "Ik was 2 dagen geleden bij een concert van One Direction, remember? Niall zit ook in die band." zeg ik tegen m'n pa. "Ow echt?" en mijn vader draait zich eindelijk om, om naar Niall en mij te kijken "Wat leuk!" Op dat moment komt mijn moeder weer binnen. "Oke je mag gaan, als je vader het ook goed vind natuurlijk." smekend kijk ik mijn vader aan "Van mij mag het ook." is zijn antwoordt. Ik geef een klein gilletje en ik sla mijn armen van vreugde om Niall heen "They said yes!" Hij geeft me ook een knuffel en als ik hem los laat zie ik een tevrede glimlach op zijn gezicht. "Je moet wel terug zijn aan het einde van de vakantie, maar dat snap je zelf ook wel." zegt mijn moeder nog.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen