Foto bij O12.

Deze keer zijn alle vier de POV's er..
Dit hoofdstukje is dus een stuk langer dan de rest..
Ze spelen zich weer op ongeveer dezelfde tijd af (;
En sorry dat de POV van Harry aan de korte kant is.. x)

xxx.

Pov Elvira
Ik zit op de kruk en probeer contact te krijgen met Céline, maar het lukt voor geen meter. Ze is helemaal in haar element met Harry. Het ziet er gewoon zo schattig uit. Harry heeft haar eindelijk gevonden, maar Céline weet nog steeds van niks. Niall glimlacht naar me omdat hij het ook ziet. Ik voel de hyperventilatie al aan komen.
Nee, nee niet nu. Ik focus me. Het lukt heel even. Niall went zijn blik even van me af voor het refrein.
Ik krijg mijn ademhaling weer een soort van onder controle. Niall’s solo komt nu. Hij kijkt me recht aan en pakt mijn hand. Hij trekt me zachtjes van de kruk af en zingt ‘Now i’m climbing the walls, but you don’t notice at all’ face to face. Ik hoor het publiek gillen. Nog nooit had ik zijn ogen van zo dicht bij gezien. Ik word gek. Mijn hoofd is éen grote chaos. Niall heeft door dat er iets aan de hand is. Zijn solo is gelukkig al voorbij en Louis begint. Ik zit weer op de kruk maar ik krijg mijn ademhaling niet goed onder controle. Alles is een waas. Focus, focus ,focus , dreunt het door mijn hoofd. Het lukt niet. Ik zie dat Niall ziet dat het niet goed met me gaat. Maar hij moet inzetten op het refrein. Hij draait zich heel even om. ‘Get out, get out, get out of my head’ hoor ik ergens ver weg. Ik hoor mensen gillen en zie de lichten knipperen. Ik verlies mij evenwicht. Daarna word alles zwart.

Pov Céline
Dit is echt gewoon gestoord. Ik ziet hier op een kruk en Harry zingt voor me alsof hij me zo goed kent. Ik verdrink gewoon bijna in die ogen van hem. Ik vergat echt alles om me heen. Zelfs Zayn, Liam en Louis die tussen mij en Elvira in stonden te zingen. Niall’s solo begint en ik kijk langs Harry heen om te kijken hoe Elvira’s reactie is op het zingen van Niall. Niall zingt face to face voor haar. Ik weet gewoon dat ze met een bigsmile op dr gezicht daar staat.
Opeens schiet me te binnen dat ze zou kunnen hyperventileren. Ik let op haar houding, want niet makkelijk is omdat ze met haar rug naar me toe staat.
Louis begint nu zijn deel te zingen. Elvira zit weer op de kruk en voor zover ik kan zien gaat het nog goed met haar. Ik kijk weer naar Harry die even een korte hairflip doet. Oh my gosh, the curls..
Iets voordat het refrein begint hoor ik heel hard gegil. Ik zie Harry als een gek naar de andere kant van het podium rennen. Ik kijk wat hij daar doet en ik zie Elvira op de grond liggen. De muziek stopt.
Ik schrik me dood en ik wil wat doen. In plaats daarvan blijf ik op de kruk zitten met mijn handen voor mijn mond.
‘Céline wat doe je op deze kruk? Ga naar haar toe!’ zegt de stem in mijn hoofd. Ik ren naar Elvira toe. Niall zit gehurkt naast haar. Zayn staat ernaast en ik kan alleen maar toe kijken. Louis steunt zachtjes op Niall’s schouder. Harry zit ook op zijn knieën naast Niall. Ik zie Niall in zijn ogen wrijven. Huilt hij nou? Opeens staat Liam achter me. ‘What’s the alarmnumber in Holland?’vraagt hij zenuwachtig. ‘1-1-2’ zeg ik bijna onhoorbaar. Liam toets het nummer in en belt. ‘Hello, it’s Liam Payne here, I need an ambulance, very quick ! someone fainted and is outside aware’. Ik sta nog steeds vast geketend aan de grond. Flauwgevallen en nog steeds buiten bewust zijn, galmt het door mijn hoofd. Iederen in het publiek loopt te gillen en ik voel opeens een arm om me heen. Ik kijk omhoog en ik kijk in de ogen van Harry. Ik barst in tranen uit. Harry omhelsd me. ‘What happend? Is she allright?’ vraag ik door het snikken heen. ‘She started hyperventilating and fainted’ zegt hij. ‘She’s still outside aware, I don’t know if she’s okay. Liam just called an ambulance. We’ll see..'
Ik wrijf in mijn ogen. ‘Harry can I speak to you?' een vrouw staat achter hem. Wie the hell is dit? Vraag ik me af. Harry laat me los. ‘Be right back’ zegt hij, terwijl hij met de vrouw mee loopt.


POV Niall
Toen ik het refrein inzette en even weg keek begon opeens het hele publiek te gillen. Echt als idioten. Handen vlogen voor alle monden van de fans. Toen ik opzij keek stopte ik gelijk met zingen.
Elvira lag naast de kruk. Wat was er gebeurd?
Ik knielde bij haar neer en zag dat ze buiten bewust zijn was. Gelukkig hadden de andere het snel door en was Liam snel naar de kleedkamer gerend om zijn telefoon te halen.
De ambulance was gebeld en nu zit ik hier machteloos. Ik ben op mijn knieën gaan zitten en Elvira’s hoofd rust daarop. Haar ogen zijn gesloten en er loopt een beetje bloed uit haar neus. Ik kijk opzij en zie Céline als verstijfd staan. Ik wenk Harry dat hij naar haar toe moet gaan. Dit had de beste dag van haar leven kunnen zijn, in plaats daarvan ligt haar vriendin nu bewusteloos op een podium in de Heineken Music Hall.
Er klinkt geroezemoes uit het publiek. Alle mensen praten door elkaar. Ik weet zeker dat er nu massaal over getwittert word en dat het een trending is. Maar het intresseert me niet.
Ik pak haar hand vast en wrijf er zachtjes over. Tranen vullen mijn ogen. Met mijn vrije hand haal ik ze weg. Niet gaan huilen nu Niall, spreek ik mezelf toe.
Ik zie dat Nancy, iemand van onze crew, Harry bij Céline weghaalt en wat tegen hem zegt. Ik zie dat Harry er een beetje boos op reageerd. Liam, Louis en Zayn moeten ook naar Nancy komen. Allemaal kijken ze haar verslagen aan. Maar ik zie aan Nancy’s blik dat, waar ze het ook over heeft, bij haar stand punt blijft.
Ik zie dat Harry weer terug loopt naar Céline. Hij legt haar iets uit en ik zie dat Céline haar hand voor haar mond houd. Harry omhelst haar weer. Zayn staat naast me. ‘Is the ambulance almost here?’vraag ik bezorgd. ‘I guess, Liam called them 10 minutes ago’ zegt hij.
‘And Niall.. Nancy want us to continue the show’ Ik kijk hem aan. ‘She wants us to continue the show?’ vraag ik ongelovig.
‘I know it’s crazy, but she’s says it’s not the problem of the other fans that Elvira fainted. We have to continue and we can go to the hospital after the show’.
Ik knik naar Zayn maar alsnog begrijp ik Nancy niet. Hoe kan ze dit nou van ons vragen?
Ik staar een beetje voor me uit als Louis naast me staat. ‘Niall, the ambulance arrived’ zegt hij. Een man in een groene jas knielt naast me neer. ‘I’ll take care of her.’ hij kijkt me vriendelijk aan. Er komt nog een man aan gelopen die Elvira van mij over neemt. Ik sta op en loop backstage. Niet veel later zie ik hoe Elvira op de brancard word afgevoerd. Céline loopt er achter aan. ‘Céline, don’t forget to call her parents’ zeg ik nog snel, waarop Céline me toeknikt en achter de ambulancebroeders aanloopt.

POV Harry
Nancy is echt gestoord. Hoe kan ze nou weer van ons vragen om door te gaan met de show. Ik snap dat de andere fans hier niks mee te maken hebben, maar ze moest Niall eens zien. Die jongen is helemaal van slag.
Het leven is echt hard soms. Ik pak een microfoon uit de standaard en begin te praten.
‘Okay guys, Elvira is gone to the hospital. The show will go on, so don’t mind about that’. De zaal gaat weer helemaal los in gebrul.
‘This is Taken’ zeg ik. En we beginnen te zingen.

-

Reageer (1)

  • philtatos

    Omg omg ik flip whaaaaaah!!!!!!!
    Baterij van m'n bb is bijna leeg!!
    En ik heb last van mijn nacht hormonen waardoor ik door elk klein kut woordje plat ga! Whooe can't touch this whoop
    HAaaaaaah hmm niet cool. M'n broer word gek van me omdat ik tegen mijn telefoon schreeuw zo van "NIET FLAUWVALLEn DIP-SHIT" niet dat ik dat laatste meen.
    Dus nu flipt mijn broer hem ook en aaaaah!!! Kut hormonen. Jup ik kan beter afsluiten. Before I die!!! Whhoeloeloeloeloeloe..
    Ookal ben ik nog niet klaar met lezen..
    Verder schrijven DIP-SHIT

    Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen