Foto bij - Chapter six.

De lift naar beneden leek uren te duren. Gelukkig was er maar één appartement per verdieping, dus ze liep niet het risico om bijvoorbeeld bij Steven of Mark aan te bellen. Vlak voor de deuren opengleden haalde ze nog een keer diep adem. Het halletje was snel overgestoken. Kort drukte ze op de deurbel. Haar maag kneep samen terwijl de seconden voorbijgleden. Plots voelde ze zich verschrikkelijk belachelijk. Ze wilde zich net omdraaien en teruggaan toen ze de sloten hoorde openklikken. Razendsnel ging ze nog een laatste keer door haar haren. De deur zwaaide langzaam open. Benedict droeg een gemakkelijke jeansbroek en zijn zwarte hemd stond met enkele knoopjes open. Zijn al zwart gekleurde haar hing warrig over zijn voorhoofd. In zijn vrije hand hield hij een glas rode wijn. Zijn ogen gleden automatisch langs haar amper verhulde rondingen. Zijn mond zakte bijna meteen open.
“Anna?” lachte hij verbaasd.
Met een glimlach tilde ze de pot augurken op.
“I was in the mood for some pickles but I can’t get the jar open. I was hoping you could give me a hand,”
Hij keek haar even grijnzend aan, waarna hij haar binnen liet. Heupwiegend liep ze langs hem heen. Ze kon zijn blik bijna voelen branden op haar rug. Of beter gezegd, haar kont. Eens in de woonkamer draaide ze zich met een glimlach naar hem om. Hij zette zijn glas op het salontafeltje en nam de pot augurken van haar over. Met een krachtige draai was hij open. Benedict moest zijn lach onderdrukken toen hij de pot terug aan Anna gaf.
“Can I tempt you to a glass of excellent red wine, miss Wolf?” vroeg hij met een grijns.
“You can tempt me to anything, mister Cumberbatch,”
Een geamuseerd lachje gleed over Benedict’s gezicht. Fluitend liep hij naar de barkast, waaruit hij een tweede wijnglas nam, dat hij vulde met de gekoelde rode wijn. Met een galante hoofdknik overhandigde hij haar het glas.
“To…to what actually?”
Anna keek hem van boven de rand van haar glas gniffelend aan.
“To a very good cooperation and two fantastic months,”
Anna plaatste het koele glas aan haar lippen en nam een slok. Inderdaad, een overheerlijk jaar. Verleidelijk likte ze over haar lippen. Opeens stak hij zijn hand naar haar uit. Voorzichtig schoof hij de rand van haar kamerjas terug over haar schouder.
“Oh, you could’ve just left it like that,” grinnikte Anna met een knipoog.
Hij lachte even en schudde zijn hoofd.
“You’re too young and too pretty to shag a thirty-five year-old man you’ve just met this morning,”
Zacht drukte hij een kus op haar voorhoofd, nam het glas rode wijn uit haar hand en stopte de pot augurken in de plaats.
“But I’ll take your rather clumsy attempt to seduce me as a compliment,”
Overdonderd staarde Anna hem aan. Zacht legde hij zijn hand op haar onderrug en duwde haar terug naar de voordeur. Beteuterd keek ze hem aan, maar hij glimlachte haar enkel geamuseerd toe voordat hij de deur achter haar sloot.
“Goddamnit,”

Reageer (2)

  • Storiefan

    IRL he would probably react irritated because he gets it all the bloody time. Poor guy, constantly dealing with girls and pherhaps even some guys who want him to become some kinda just-legal phedo.

    8 jaar geleden
  • Westwood

    Oh. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Ik denk het feit dat hij nogal over-protective is over haar, ook al is het ten koste van zijn eigen goed, ervoor zorgt dat ik Anna/Benny nog meer begin te shippen. Oh. Ik had zo mijn hand voor mijn mond geplaatst toen ik het las. Benny is echt zo lief. Oh, my God. Anke, dit verhaal is echt geweldig in alles wat het is. Oh. Benny, let me love you! Ik hoop maar dat Naomi er is om Anna een knuffel te geven, aangezien Benny duidelijk niet van plan is haar te troosten. Maar hij heeft gelijk. En Naomi gaat hem ook gelijk geven en ze gaat zich er de schuld van geven dat ze haar best niet genoeg gedaan heeft om Anna tegen te houden, lol. Aangezien ik nogal de neiging heb me rap over dingen schuldig te voelen, zoals je vandaag wel gemerkt hebt. (En ik vraag me nog steeds af met wie je me gaat koppelen, hoewel ik al zo'n donkerbruin vermoeden heb, but that would spoil the fun for the both of us.) Dit verhaal is absoluut geweldig en stiekem hoop ik dat je vanavond nog een nieuw deeltje eraan breit, omdat je me helemaal verslaafd gemaakt hebt.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen